Nagy nyüzsgésre és zűrzavarra ébredt a királyi pár.
- Mi lehet ez a ricsaj ijenkor? - Nézett a nő aggódva a férfire.
Kiszálltak az ágyból.
A királynő felkapott magára egy plusz réteget, hogy jobban takarja magát, majd párjával együtt kimentek a folyosóra, ahol a személyzet szinte minden tagja egy irányba rohant valamivel a kezében.A király egy férfi szolgálóját elkapta a karjánál fogva.
- Mi a franc folyik itt?! Beszélj!- Fe-Felség, a fiatal hölgy, aki el kellett volna hagyja a palotát, térdre kényszerítette az összes erre a célra besorozott katonát, bele értve Rhys fővezért, de még a kiserőjét is! Félünk, hogy megtámadja felségeteket is, a bűnbocsánat miatt, ezért barikádot építünk.
- Hogy??! Erről miért nem szólt senki?! Miért nem keltettetek fel?! - Mérgelődött a király.
- Nem volt idő felséges uram... - Válaszolt alázattal a férfi.
- A francokat nem... - Lökte arrébb a férfit. - Tüntessétek el a barikádot! Nem fogok elbújni egy beképzelt kislány elől!!!
Emil tüsszentett egyet a főtéren a királyról állított kőszobor tetején ülve.
- Jól vagy? - Kérdezte Yule a szobor mellett féltérdre ereszkedve.
- Persze persze. - Legyintett. - Valószínűleg őfelsége felébredt. - Mosolyogta a lány.
Nemsokára a király elfoglalta a helyét az egyik főtérre nyíló kilátón, miközben az egyik katona Wade-t rángatta Emil elé.
A király meglátva, hogy a fiatal lány épp az ő tekintéjét gyalázza a szoborral dühbe gurult.
- Szégyentelen csitri... Gyalázatos!Eközben Wade térdre kényszerült az őt odavivő katona által. Emil pár másodpercig megvetően nézett le rá, majd jobb kezével ellökte magát és lecsúszott a szobor tetejéről.
Egyenesen Wade elé érkezett, aki ijedten, de inkább felháborodva kérdezett
- Mi ez az egész?!Emil lehajolt hozzá hogy súgjon.
- Ez kérlek, a büntetésekd az árulásért.A férfi arcán rögtön látszott, hogy jól tudja miről van szó.
A lány hátrébb lépett egy kicsit, majd előrébb tette az egyik lábát.
- Csókold meg a cipőmet. De meg nyalhatod a talpát is, nem érdekel. - Ezután Emil biccentett a katona felé, aki elengedte a férfit.- Ezt nem teheted... Kérlek...! - Kérte Wade alázatosan.
- Tudtam, hogy kétszínű vagy. De most megtudod, mennyit érnek számomra az árulók... Csináld!!! - Lett hirtelen erőszakos Emil hangja.
A király fentről is mindent jól hallott.
Mikor látta, hogy a férfi lehajolt, hogy megtegye amit mondtak neki, erősen rámarkolt a kilátó fakorlátjára, és elfordította tekintetét.Ezután az uralkodó Pyrrush-oz a főtanácsosához fordult.
- Oszlassátok szét a tömeget. Kapja meg a lány a pecsétet és tűnjön innen...! - Adta ki a parancsot.Wade felemelte szégyenteljes ábrázatú arcát, miközben megtörölte a száját.
Emil ezután hideg tekintettel elhaladt mellette.
- Többet meg ne lássalak a közelemben, vagy nem Uszód meg egy talpnyalással. Nincs szükségem egy olyanra, aki saját érdekei miatt elárulja a saját országát is. Remélem megérte neked.Wade ráébredve tettére könnyekben tört ki, és a földön gubbasztva maradt.
Órákkal később a tömeg eloszlott, és a lány megkapta amit akart. A pecsétes tekercset, és a bosszúját is a neki ártó férfiak ellen.A királyt a neje próbálta vígasztalni.
- Ne bánkódj mostmár. Lehet hogy életedben először visszavontál egy döntést, de legalább senki más nem szenvedett, és a lány is elmegy.- Megalázott. Duplán... - Motyogta a király.
- Apám! - Jelent meg ekkor Kai herceg. - Engedelmeddel, én velük akarok tartani.
- Hogyan?! Mégis miért?? - Lett mérges az uralkodó hangja.
- Szemmel tartani. Mégis mi másért? Az a kis akció a főtéren Wade ellen azért volt, mert gyanakodott valamivel kapcsolatban a lányra. Ha megtudnám mivel, a Viharszörny végleges eltűnése után kérhetnénk a többi nemzet segítségét a lány ellen. Olybá tűnik, egy birodalom nem lesz elég hozzá. Az a lány nem csak okos, ravasz és erős is, de mint láthattad, igen kegyetlen is.
Kai apja elgondolkodott, majd meghozta a döntést.
- Legyen. De vissza ne merj jönni üres kézzel! Következő alkalmat nem adok annak a kis szörnynek!!...
- Következő alkalommal muszáj lesz még ebbe a fogadóba betérni! - Mondta Emil vidáman Ashbel egyik vendéglőjében ülve Yule társaságában.
- A kiürített városban újra élet van, és hála neked, egy ember se sérült meg, legalábbis fizikailag. - Mondta Yule egy korsó sört szorítgatva.
- Kivéve azt a kettőt, meg Wade önbecsülését. - Nyújtózkodott közben a lány.
- Hogy érted, hogy azt a kettőt...? - Lett fagyos Yule hangulata. - Ki ártott neked azon a két fickón kívül és mivel?
- Vannak dolgok, amikről jobb, ha nem tud az ember. Főleg olyan, amit direkt nem árulnak el másoknak. Okkal őrzik...
A kastélyban Emil volt szobájába belépve Enya-t a torkáig feldagadt nyelvvel, és elkékült szájjal találta meg az egyik cseléd. Odahívtak egy orvost is, de a nő már rég halott volt.
- És hol van a bűnbocsánatod? - Érdeklődött Yule.
- Hogy az? Megszabadultam tőle. Már nincs rá szükségem.
A másik cseléd megtalálta a test mellett a fekete pecsétes bűnbocsánatot, amit később megmutatott a királynak elmeséllve, hogy milyen körülmények között talált rá. Minden jelen lévő elszörnyedt ezen.
- Ezek szerint mégis felhagytál annak a személynek a megölésével? - Őrült meg Yule.
- Egyelőre igen.
" Elég, ha egy másik kiralyságba viszem, ahol kapok egy új bűnbocsánat tekercset. " - Gondolta Emil.Miután a fogadóból elindultak új céluk felé, Rhys utánuk ment a lován ülve, amin Yule igazán meglepődött, de inkább csak nem örült neki.
- Ő meg mit keres itt?- Olyan aranyos, hadd maradjon! - Kérlelte Emil a férfit.
- Jól van, úgysem én döntöm el... És innen hová? - Kérdezte Yule.
- Nos, a szörny nyugat felől jött, úgyhogy nyugatnak fogunk továb menni. Arra mi is van? - Gondolkodott el a lány.
- Edureira...Te hülye kis taknyos. - Emelte ki Rhys az utolsó szót.
- Köszönöm drága Rhys. - Mondta Emil vidáman összetéve kezeit és a férfira mosolyogva, amit Yule valamiért nem nézett jó szemmel.
Mikor elindultak nyugatnak, egy ismerős hangot hallottak messzebbről.
- Hé! Várjatok meg! - Kiáltott nekik Kai herceg.- És ő mit keres itt?! - Kerdezte Yule a kiakadás szélén járva.
- Tanulni fog tőlem. - Büszkélkedett Emil.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tündérmese a Bosszúról. |Javítás Alatt|
FantasiEgy fél szárnyú tündér, három kísérő és egy csomó rejtély és megoldásra váró feladat. Három különböző királyság, mind a saját katasztrófáival néz szembe, ám egy valamin közösen osztoznak. A víz, a szárazság és a hó királyságának közös határán egy hó...