A hallottak miatt jópár döbbent és ijedt tekintet volt, de egyik sem Emil-é.
- Köszönöm felség. - Hajolt meg ismét a lány, majd felegyenesedett.
- Tehát mik a feltételeid? Hallgatom.
Emil visszahajolt lassan és kimérten aztán kissé hezitált kimondani, végül elhagyták a szavai a torkát.
- Egy halálos bűn elnézése, amennyiben azt itt követem el.Az egész terem zajos lett amit a király egy kézmozdulattal elnémított.
- Ugye tudod, hogy ebben a birodalomban az ilyen fajta privilégium megadását nem adhatom meg előre anélkül hogy tudnám az okát. Tehát mi az okod, hogy ezt kéred?Emil felemelte a fejét.
- Feleség. A másik feltételem az lenne, hogy senki sem kérdezhet rá az okomra. Még őméltóságod sem. Amennyiben ez nem megoldható, úgy távozok is.- Emil...! - Mordult rá Wade halkan.
A király ekkor felnevetett amire mindenki döbbent arcot vágott, majd miután nevetésének visszhangja is elnémult, megszólalt.
- Félreismertelek. Te egy nagyon akaratos és bátor lány vagy. Ám legyen. Akkor amint végeztél a viharszörnnyel, megkapod a fekete pecsétes bűnbocsánatot kérdés nélkül. Megfelel?- Természetesen. Hálás vagyok. - Mondta komoly arccal és hangon Emil.
Ezután megszólalt a Rhys mellett álló férfi.
- Rendben, akkor ismertesd velünk a részleteket, azután távozzatok!A lány közelebb lépett, majd beszélni kezdett.
- Már fél éve kutatom ennek az óriási szörnynek a mivoltát és körülményeit. Nagyjából két havonta csap le és mindössze tíz és húsz percre jelenik meg.Erre a Rhys mellett álló idegen újra megszólalt.
- Ezt mi is tudjuk már. Mi a lényeg?Emil elmosolyodott.
- Ez a szörny bármilyen módon is jelenik meg nem él és nem is természetes eredetű.- Hát akkor? - Kérdezte a tanácsos.
- Erős a gyanúm, hogy egy boszorkány idézi meg. - Erre ismét hangzavar lett amit a király újfent elnémított. - Az idő ebben fontos szerepet tölt be. Az esetek között túl sok idő telik el és a hatás túl rövid. Úgy gondolom vagy egy nagyon gyenge felnőtt vagy egy nagyon erős gyermek áll a háttérben.
Aki Rhys mellett állt, az most a lányhoz sétált.
- A boszorkányok már a kipusztulás szélén állnak pont az ilyesfajta tettekért és előbb-utóbb a sárkányok sorsára jutnak. Ha valóban úgy van ahogy mondod, akkor mégis hogy nem találtunk még sosem erre utaló nyomot?- Épp az a nyom hogy nincs semmi. Én már láttam boszorkányt, még árnyékuk sincs, hogy találtatok volna ti bármit is? - Kérdezte lenézően Emil a férfit.
- Vigyázz a hangsúlyodra te lány vagy kitépem a nyelved! - Hajolt közelebb a férfi.
- Ne fáradj, megkapod anélkül is, tessék. Mleee... - Nyújtotta ki erre a lány a nyelvét gyerekesen.
- Te kis--! - Emelte fel ekkor a kezét a férfi.
Wade azonban azonnal megfogta a karját.
- Kai Vulcan herceg! Minden tiszteletem, de ha egy ujjal is hozzáérsz ehez a lányhoz, azzal kivívod az egész Aquaglory birodalom haragját!- Fiam! Miféle botrányos viselkedésformát mutatsz már megint?! - Kiabált rá a király. - Azonnal vonulj vissza lakrészedbe vagy mutass kellő illemet! Lesüllyedsz egy tizenéves gyerek szintjére!? Ráadásul ezen most a birodalmunk jövője áll vagy bukik!
- Sajnálom atyám. - Hajolt meg Kai majd visszaált Rhys mellé.
Ezután az édesanyja is szólt.
- Kérlek folytasd. Tudjátok már a módját hogy vessünk véget ennek?Ezúttal Wade lépett elő.
- Igen, felséges asszonyom. Egy szerkezet segítségével, amely a viharszörny hőmérsékletében akkora kárt tesz, hogy az vélhetőleg szétszakad.Kai szeme nagyra nyílt.
- Egy ilyen mértékű változáshoz hatalmas erő kell. Mégis hogy akarjátok...? Várj... Ugye csak tévedek ha azt mondom, hogy egy bombáról van szó?Emil megrázta a fejét.
- Nem tévedsz. Valóban arról van szó.Ekkor a király szólalt meg.
- Legyetek azzal tisztában, hogy egy olyan királyságban akartok robbanást előidézni, ahol a nyári időszakban naponta van tűzeset. Amennyiben valóban ezt tervezitek, számoljatok azzal hogy a robbanás milyen következményekkel fog járni.Emil megnyugodva elmosolyodott.
- Ez nem hiszem hogy gond lesz felség. Ugyanis ismerek valakit, aki tud jégmágiát használni.Kai gúnyosan felnevetett.
- Há! Azt hiszed elhisszük? Edueira-ban is mindössze a mostani uralkodó apja tudott mágiát használni. Senki más.Emil erre összehúzta szemöldökét.
- Hidd el, van nálam rá bizonyíték is, de inkább nem mutatom meg, mert nem akarom hogy megijedj.- Rendben elég lesz. - állt Wade a lány elé. - Engedelmükkel mostmár nyugovóra térnénk ugyanis ez egy hosszú nap volt, amit meg tudniuk kellett, azt tudattuk.
Rövid gondolkodás után a király bólintott.
- Legyen, menjetek. Rhys majd megmutatja hogy hol aludhattok.Hirtelen megszólalt a királyi tanácsos.
- Engedelmeddel felséges uram, nekem volna mégegy kérdésem.- Halljuk Pyrrush. - Szólította meg a király.
Ezután az idős férfi kérdezett.
- Az ifjú aki elkísérte a kisasszonyt, tudják esetleg hogy kicsoda?- Hogy érti? - Kérdezett vissza Emil.
A tanácsos elmosolyodott.
- Csak kíváncsi voltam. Esetleg megkérdezhetnék, hogy miért nem járult ő is színünk elé ha ő is a kisasszony kísérője.Wade válaszolt.
- Ő Yule Aubin Balance vezérezredes.- Vezérezredes...? Értem. - Mosolyodott el jobban. - Rendben, mostmár pihenhettek.
Emil és Wade összenézett, majd távoztak.
Rhys-el az élükön haladtak a kastély bal szárnyának folyosóin miközben Wade beszélgetést kezdett.
- Te végig azt tervezted hogy ilyen kéréssel fordulsz a királyhoz? Vagy csak--Rhys ekkor rámordult.
- Wade, hallgass!A fiatal férfi nem értette a haragos szavakat amiket kapott.
- Mi az? Nem az okát, a körülményt kérdeztem.Emil érzelemmentesen megszólalt.
- Nyugodtan megmondhatod a te birodalmad fejének is, hogy enélkül a feltétel nélkül nem fogok tenni semmit.Rhys megállt és a lány felé dobbantott dühösen.
- Mégis kinek képzeled magad!?- Valakinek, akitől elvettek valamit ami tönkretette az életét. - Válaszolta.
Rhys erre a szemét forgatta.
- Ugyan. Mégis mi lehet neked ilyen fontos? Láthatóan semmi bajod, vígan élsz.Emil közelebb lépett ijesztően dühös arckifejezéssel.
- Ha mégegy ilyen szó vagy kérdés elhagyja a szádat... - Nyúlt a derekához hogy megmutassa a bombát - Nem fog érdekelni hogy mi lesz veled és nem is fogom garantálni, hogy segítek a birodalmadon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tündérmese a Bosszúról. |Javítás Alatt|
FantastikEgy fél szárnyú tündér, három kísérő és egy csomó rejtély és megoldásra váró feladat. Három különböző királyság, mind a saját katasztrófáival néz szembe, ám egy valamin közösen osztoznak. A víz, a szárazság és a hó királyságának közös határán egy hó...