Rejtve gyanakvó tekintetét, Emil egy fontos kérdést tett fel a nála mindössze egy fejjel magasabb férfinak.
- Téged ki bízott meg, hogy elkísérj?- Szerintem te is jól sejted, hogy ki. Aubin Balance herceg küldött, bár olybá tűnik, hogy holnap délre elveszíti ezt a címét, így pedig én is csak addig leszek a szolgálatodra sajnos.
- Ha valóban úgy történik, mit fogsz csinálni utána?
- Hogy én? - North erre térdeire támasztott könyökkel nézett a lányra elégedett mosollyal - A szavakat idézve amit hallottam...amit csak akarok.
" Most kéne leszúrni a vadásztőrrel ezt az alakot, de attól tartok, még én jönnék ki belőle rosszul. Most jut eszembe, hol a tőröm?? "
A hófehér bundás kabát oldalára tette tenyerét, hogy biztos legyen abban, nem csak megfeledkezett arról hogy eltette.
" Otthagytam... " - Nyugtázta magában" Hiába ettem már, mióta megtört a szárnyam, mintha nem lenne annyi erőm. A fáradságot még valahogy túlélem, de ha az a férfi vagy ez...ellenem fordul mostanában nem nagyon tudok ellenük tenni. Szükségem van egy fegyverre. "
- Miért vágsz ilyen meglepődött arcot, kisasszony? - Törte meg a férfi a csendet.
- Eszembe jutott hogy a kastélyban hagytam valamit. - Tüntette el a meglepett kifejezést Emil közben magáról.
" Szerencsére az altatóból még maradt. Bár azt még mindig a viharszörnyre kéne felhasználnom. "- Fontos? Mármint amit otthagytál?
Emil megrázta a fejét.
- A küldetés szempontjából lényegtelen.- Hm. - Reagálta le North kissé gyanakodva.
Késő este volt már. Megálltak a fagyos, határ közelében lévő erdőben, majd a hintó vezetője és North tüzet raktak. Emil viszont véletlenül sem szállt ki a meleg, fedett helyből. Félálomban ült a kényelmes ülésen, fehér bundakabátja egyik válláz már nem is fedte. Fáradt, kék szemei néha-néha apró résre nyíltak, de nem sokáig.
Fáradtsága elhatalmasodott rajta és legyőzte az éberségét, még abban a kétes helyzetben is, hogy újonnan hozzácsapódott kísérője kis eséllyel megtámadhatja.North és a koros, alázatos hintó vezetője teát készítettek, amit Edureiraiakhoz híven a külföldi vendéggel, azaz Emil-lel is meg kellett osztaniuk. North egy nagy bögrével vitt a teából a hintóhoz, majd mikor kinyitotta annak ajtaját a gyermeki ártatlansággal alvó lányt látta. Olyan mélyen aludt, hogy csak arra kelt fel, hogy a hideg szél erősen befújt oda, kioltva a lámpást is mögötte.
Félálomban, homályos tekintettel nézett lassan az őt bámuló férfira. Mikor North észrevette, hogy Emil ébren van, megszólalt.
- Nem szándékosan keltettelek fel, de ha már úgyis ébren vagy, húzd fel a kabátod, mert kint van a vállad. Még megfázol. - Csukta be ezután magukra az ajtót, hogy ne jöjjön be még több hideg.Emil azóta nem is voltak bekötve, és a bundakabát alatt mindössze egy trikó és egy válláig lelógó bő póló volt rajta, ami látni engedte nem épp lapos mellkasát.
A lány a férfi szavaira ellenséges tekintettel sietve összehúzta a kabátját.
- Miért bámultál alvás közben? - Tette fel Emil ingerülten a kérdést.- Az teljesen természetes, hogy az emberek a másikra néznek. Arról már nem tehetek, hogy a puszta szemügyrevételt is fenyegetésnek érzed.
- Mert legutóbb is így kezdődött... - Morogta halkan a lány elfordítva tekintetét és keresztbe téve karjait.
- Mégis micsoda? - Kérdezte North miközben átnyújtotta a gőzölgő teát a bögrével, miközben kicsit lehajolt a lányhoz.
- Ez mi? - Tekintett az ital után a férfira.
CZYTASZ
Tündérmese a Bosszúról. |Javítás Alatt|
FantasyEgy fél szárnyú tündér, három kísérő és egy csomó rejtély és megoldásra váró feladat. Három különböző királyság, mind a saját katasztrófáival néz szembe, ám egy valamin közösen osztoznak. A víz, a szárazság és a hó királyságának közös határán egy hó...