~ 18. BÖLÜM ~

17 5 16
                                    

Yeniii bölümmm geldiiiii

Oy vermeyiii ve yorummm yapmayı unutmayalım lütfennn

♡♡♡

"Güünayydıınnn Buluttt"

Gözümü açar açmaz telefonuma sarılıp gelen bildirime gülümsüyordum. Ada'yla konuşurken uyuyup kalmıştım ve muhtemelen Ada da uyuyup kalmış olmalıydı çünkü en son mesajlaşmamızdan sonra hiçbir mesaj yoktu. Ve yerine uzun uzun harflerle bir günaydın mesajı vardı. İlk defa bu şekilde günaydın mesajı alıyordum ve ister istemez de yüzümde hafif bir tebessüm oluşmuştu. Yatağın içinde oturur pozisyonda telefondaki günaydın mesajına bakıp gülümsüyordum.

"Güünayydıınnnlarrr Adaaa"

Aynı şekilde mesajımı göndermemle birlikte gülümsemem de devam etmekteydi. Saatin farkında değildim ta ki annemin odaya girip kahvaltı hazır demesine kadar. Annem bu sefer kahvaltıyı kendisi hazırlamıştı. Oysaki her sabah annemle birlikte hazırlardık kahvaltımızı. Sanırım babannemin durumundan dolayı olacak ki babamlar çoktan evden çıkmıştı.

"Günaydın annem. Tahlil sonucu için mi gittiler?"

"Günaydın oğluşum. Valla sorma sabahın köründe tahlil sonucu almaya gittiler. Herhalde duruma göre farklı tahlillerde yapacaklarmış babanı biliyorsun ağzından laf almak ölüm gibi bir şey."

"Biliyorum anne. Çok uğraşma sen kendi haline bırak onu ne hali varsa görsün."

"Yapacak bir şey yok oğlum. Hadi bir şeyler ye de geç kalma."

"Hiç değilim anne biraz atıştırıp çıkacağım."

Annemi kırmamak adına çok az da olsa bir şeyler atıştırmaya başlamıştım. Çok sürmeden annem karşıma çayını koyup oturduğunda her zamanki gibi konuşmaya başlamıştık.

"Eee Ebruyla aranız nasıl? Şubesi neymiş öğrendiniz mi oğlum? Sen yardımcı olmuşsundur."

"Bulduk anne zaten çok da zor olmadı. Aynı sınıftaymışız. Benim gibi şeyler yaşamaması için yan yana oturalım dedim şuan aynı sırayı paylaşıyoruz.

Onun dışında da bir tarantulası ve bir erkek arkadaşı varmış."

Annem gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu. Sanırım biraz şaşırmış gözüküyordu. Acaba en çok tarantulasına mı şaşırmıştı yoksa erkek arkadaşı olmasına mı?

"Tarantulası ve erkek arkadaşı mı varmış?"

Görünüşe bakılırsa annem iki duruma da oldukça şaşırmıştı.

"Evet anne hatta erkek arkadaşı vermiş tarantulayı hatıra olarak."

"Ne hatıra olarak tarantula mı verilirmiş o nasıl romantizm"

-BU SEN DEĞİLSİN-《İmkansız Aşklar》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin