4. Bölüm

61 20 2
                                    


Elim ayağım titreyerek odadan çıkmıştım . Bay Lion benimle birlikte düşmana karşı bir operasyon planı yapmıştı onun artık sağ koluydum . Hem korkmuş hem de onun güvenini kazandığım için sevinmiştim .
Artık iki hastam kalmıştı onlarlada tanışacaktım . Hem heyecanlı hem de bir şey olacak endişesiyle stresliydim.

Son turuncu dosyalı hastamla tanışacaktım ve en son kırmızı dosyalı hastamı görecektim.
Kapının yanına geldiğimizde hemşire tekrar uyarısını yapmıştı;
"Bu hastanın bir bebeği var yani şöyle bir yastık var ve o yastığı bebeği sanıyor. O yastık dokunmak isteyeceğin son şey olmalı .
Eski eşinden devamlı şiddet görmüş birisi . Daha sonra yeni yaptığı evlilikten bir bebeği oluyor ancak eski eşi o bebeği zorla aldırıyor ve aşık olduğu kişiyide öldürüyor daha sonra bu hastamız eski kocasını arabayla eziyor . Sonra da akli dengesini kaybediyor . Mahkeme kararıyla burada tedavi görüyor. Diğer hastalardan farklı ona karşı çok daha nazik olmalıyız. Ona anlayışla yaklaşmalıyız . "

Yine duygulanmıştım odaya girmek için henüz hazır olmadığımı belirterek lavaboya gittim bir süre ağlayıp kendime geldim . Elimi yüzümü yıkayıp derin nefesler alarak tekrar o odanın kapısına gittim .

Hemşireye hazır olduğumu belirterek içeri girebiliceğimizi söyledim .
Tekrardan güvenlik elindeki anahtarla kapıyı yavaşça açmıştı içeri adım atar atmaz içeriden yoğun bir pudra kokusu yüzüme çarptı.

Yatağın üstünde dizlerinin üzerinde duran yastığı sallayıp altına pudra sürmeye çalışan saçları örülü genç bir kadın vardı.

Derin nefes alıp biraz daha ilerledim .
Bize bakıp eliyle sus işareti yaptı;
"Sessiz olun bebeğim dün gece hiç uyumadı karnını yeni doyurdum az önce de gazını çıkardı şimdi uyusun ki dinlensin değil mi ? "

Hemşire bana bakmış ve sakin olmam için elini sırtıma getirip sıvazladı.
Sessiz bir şekilde ;
"Bebeğini uyandırmadan seni birisiyle tanıştırabilir miyim ?"
Kadın gülümseyip dizindeki yastığı yavaşça düşmeyecek şekilde yatağa koyup kalktı.
Örgüsünü arkaya atıp elindeki pudrayı çırptı .
Bana doğru gelip gözlerimin içine baktı;
"Senin bebeğin var mı?"
Ne diyeceğimi bilmiyordum ama yalanda söyleyemezdim .

"Hayır yok ben sizin kadar iyi bir anne olabilir miyim bilmiyorum" gülmüş ve onu övmüştüm . Hoşuna gitmiş olacak ki bana sarılmıştı .

Ona karşılık verip sarılmıştım bende .
"Sen de iyi bir anne olabilirsin sadece çocuğuna sevgi göstermelisin . Çocuklar annelerinden başka ne isterler ki değil mi ama ? Onları sevip ilgilenirsen onlara iyi bir anne olursun ama ... " diyip düşüncelere daldı .
"Ama sadece iyi anne bir çocuğa yetmiyor, iyi bir babada olmalı. " diyip başını eğmişti .

Ona bu sefer sarılan bendim, saçları çok güzel kokuyordu . Gençliği bir adam yüzünden heba olmuştu.

Hemşire söze girip bizi ayırmıştı ;
"Siz çok iyi bir annesiniz çocuğunuzda gayet sağlıklı siz ona yetiyorsunuz merak etmeyin ."

~~~~Medyadaki genç annemizz~~~

Akıl Hastanesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin