— Набираєш, завантажуєш по накладній, ставиш підпис у графі «відпустив» і відправляєш, пізніше відзначаєш товар у документах, нічого складного, але будь уважний у найменуваннях. — Лі Донсок ішов, петляючи між нескінченними стелажами, так швидко, що Чімін ледве за ним встигав. — На прийманні звіряєш наявність товару, що прибув з накладними, ставиш підпис у графі «прийняв», відпускаєш. Завжди все перелічуй, перш ніж щось підписати. Як оформляти повернення та брак покажу тобі по ходу справи. Є питання?
- Поки немає.
—Я начальник твоєї зміни, і поки ти учень, за всі твої косяки відповідаю я, тому працюватимеш безпосередньо під моїм керівництвом. Навіть дихати на цьому складі без мого відома не смій, зрозумів?
— Так, — відповів Чімін.
Донсок набрав у легкі повітря, збираючись сказати щось ще, щось не дуже приємне, судячи з його гордовитого обличчя, але передумав. Можливо тому, що Чімін дивився на нього дуже покірно, а може, промовчав виходячи зі своєї якоїсь професійності.
Робота здалася Чіміну нескладною, він досить швидко і без чужої допомоги впорався із набором товару. Втім, ніхто не горів бажанням йому допомогти. Всі тільки поглядали на нього збоку, а зустрічаючись поглядом, одразу ж відводили очі. При цьому вирази їхніх осіб були такі, ніби вони звернули увагу на те, на що не варто було зважати. Начебто помітили щось огидне і відвернулися від незручності, тому що вирячитися на чужу потворність не прийнято.
Але Паку було начхати, він міг довести, що може бути хорошим працівником, а яка людина людина їх хвилювати не повинна.
—Неправильно, перерахуй,— сказав, як відрізав Донсок, різко опустивши його з неба на землю.
Чімін подивився на накладну у своїх руках і на набраний товар, не розуміючи, в чому міг припуститися помилки.
Вантажники, двоє хлопців у старих, потертих комбінезонах, переглянулися між собою, Чімін встиг помітити на обличчі одного з них єхидну усмішку.
—Покличеш, коли розродишся,— хмикнув другий, і обидва зникли в кабіні вантажної машини.
Довелося перераховувати і перевіряти ще раз знову, звіряти найменування і артикули вручну, коли Донсок ходив з планшетом і клацав сканером.
— Ні, ти недорахував,— похитав головою начальник і, підібгавши губи, знову залишив його наодинці з горою коробок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Річка скорботи
FanfictionПак Чимін провів частину свого життя у в'язниці за скоєне вбивство, яке свого часу шокувало все місто. Вийшовши на волю, він сподівається розпочати нове життя. Але чи зможе він відкинути своє минуле та стати кимось іншим? Чи йому судилося продовжити...