Чімін прокинувся так само раптово, як і заснув. Серце стукало голосно і часто. Він приклав до грудей руку, ніби це могло допомогти вгамувати його. Йому наснилася мати. Вона лежала в його ліжку, і він не міг розбудити її.
Пак укутався зі стогоном у ковдру. Його знобило, хоч він і спітнів. То був холодний піт, той, у який кидає від страху. Дихання билося в горлі, як рій метеликів, вони рвалися назовні на кожному видиху, і йому хотілося кашляти.
За вікном уже настали сутінки, але в спальні все ще було ясно. Він не пам'ятав, як опинився вдома, і подумав, що, мабуть, це Юнгі уклав його і вкрив. Так, так було. Чімін піднатужився і зміг пригадати, як той лежав поряд з ним, поки він не заснув.
Бідолашний Юнгі,— Чімін сховався від сорому під ковдрою, хоч і був у кімнаті один, і ніхто на нього не дивився.
Почулися кроки, що наближалися. Чімін висунувся з-під ковдри і обернувся, очікуючи дивлячись на двері. Мін заглянув у спальню. Спочатку обережно, але, помітивши, що він не спить, підскочив до нього, мало не бігцем, і з ходу поцілував у чоло.
— Чімін... — прошепотів він і взяв його руку у свої долоні. — Чіміне, любий... — видихнув він його ім'я і знову поцілував, цього разу в губи.
Він був якось дивно збуджений, тремтів і дихав шумно і уривчасто, а коли відсторонився, Чімін помітив у його очах небувалий блиск.
- Що таке? — спитав злякано Пак, підводячись, щоб сісти.
Ніжних губ Міна торкнулася посмішка.
— Мені подзвонив Джун... у сенсі слідчий Кім Намджун. Рінсок у всьому зізнався,— сказав він, підбираючись до нього ближче і притискаючи його долоню до своїх грудей.
- Як це? — заперечив Пак. — Що значить зізнався?
— Написав сердечне зізнання.
Чімін застиг, широко розплющивши очі.
— Як тільки я відвіз тебе, він повернувся і дав офіційні свідчення. — Юнгі поцілував схвильовано його руку і знову притис її до грудей, потираючи і перебираючи пальці. — Він розповів про все, від самого початку і до кінця. Виклав усе, як на дусі.
— Чому? — незрозуміло запитав Пак. — Чому він це зробив?
— Цього я вже не знаю. І це не так уже й важливо.
Юнгі блукав очима по його обличчю, дихання його залишалося таким самим частим. Чімін посміхнувся. Але не тому, що почув, а його очам. Вони мали стільки життя, вони іскрилися непідробним щастям. Чімін ще ніколи його таким не бачив. Він подався вперед і обійняв його за шию, втикаючись носом у волосся, щоб Мін не зміг побачити той страх, що обрушився на нього разом із цією новиною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Річка скорботи
FanfictionПак Чимін провів частину свого життя у в'язниці за скоєне вбивство, яке свого часу шокувало все місто. Вийшовши на волю, він сподівається розпочати нове життя. Але чи зможе він відкинути своє минуле та стати кимось іншим? Чи йому судилося продовжити...