Юнгі окреслив подушечкою пальця його брову, а потім, ледве торкаючись, провів по переніссі. Куточок губ Чіміна здригнувся, але він не розплющив очей.
— Вставай, я знаю, що ти прокинувся,— осиплим голосом сказав Мін.
Чімін відчув його короткий поцілунок у кінчик носа і, зітхнувши, прошепотів:
- Не хочу.
Він ковзав по оголеному стегні Юнгі долонею, огладив вигин його талії і натиснув на поперек, стискаючи в себе. Він був м'який і від нього приємно пахло. Чімін не міг назвати цей запах і вирішив, що так, мабуть, пахне сам Юнгі.
— Вставай, — повторив Мін, він був непохитний.
Чімін відсахнувся від нього і ліниво потягся на ліжку. Сьогодні їм знову треба було їхати до слідчого відділу. Одна лише втіха — залишок дня вони зможуть провести разом. У нього вихідний Юнгі теж пообіцяв не повертатися потім на роботу, а залишитися з ним. Він хвилювався не менше, але твердив, що нічого страшного в цьому немає, невідомо кого намагаючись заспокоїти більше: його чи себе.
— Чорт... — зітхнув Чімін, насилу застібаючи гудзик на джинсах, у які ще кілька тижнів тому залазив без зусиль.
Коли він був у в'язниці, то постійно ходив на спортмайданчик, через що не боявся особливо набрати у вазі, хоч і знав, що схильний до повноти. Скільки б і чого б він не їв, все одно залишався струнким і натренованим, втім, об'їдатися прісними тюремними харчами йому, в принципі, ніколи й не виходило. Тепер ситуація докорінно змінилася. Але без фізичного навантаження набір маси загрожував неприємними наслідками. Пак глянув на Юнгі, який заправляв сорочку в штани. Вони харчувалися однаково, але той не повнішав, принаймні не так швидко. Але він рідко викроював час для тренувань, і його м'язи були менш розвинені, а живіт залишався м'яким і плоским. Однак Юнгі все одно здавався здоровішим, бо природа нагородила його великим кістяком.
Чімін натягнув футболку і повернувся назад до дзеркала, стискаючи та розтискуючи по черзі кулаки. Він знав, що не був дуже сильним. Якби він змагався з Юнгі в армрестлінгу, той уклав би його навіть лівою рукою. Зате він мав деякі інші, не менш важливі для хорошого бійця якості: спритність, досвід і відмінну реакцію.
Бий першим...
Так, реакція його була така хороша, що іноді спрацьовувала навіть швидше, ніж він міг подумати. І йому не хотілося визнавати Юнгі, але він дуже боявся, що знову вдарить Ріна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Річка скорботи
ФанфикПак Чимін провів частину свого життя у в'язниці за скоєне вбивство, яке свого часу шокувало все місто. Вийшовши на волю, він сподівається розпочати нове життя. Але чи зможе він відкинути своє минуле та стати кимось іншим? Чи йому судилося продовжити...