До початку футбольного матчу залишалося не так багато часу. Але Чімін упіймав себе на думці, що не хоче виходити з машини.
- Ти хвилюєшся? — спитав Юнгі, помічаючи його настрій.
- Так, - чесно сказав він, витираючи спітнілі долоні об джинси, які той йому люб'язно позичив.
— Не хвилюйся, мої хлопці в принципі всі доброзичливі,— переконливо промовив Мін.
— Справа не в них.
— Тоді в чому?
Чімін подивився схвильовано на натовп, що зібрався біля входу на стадіон.
— Дай мені свою кепку,— попросив він.
— Чімін...
— Будь ласка, Юнгі.
Юнгі зітхнув з себе кепку і віддав йому. Чімін тут же натягнув її на себе і вдячно посміхнувся. Він знав, це почуття безпеки уявне, але все одно стало трохи легше. Але потім він подумав, що, мабуть, ніколи не зможе спокійно з'являтися на людях, не приховуючи обличчя, і знову зник. Тому що навіть один і той же шлях на тому самому напівпорожньому автобусі він робив, ховаючись за масками і каптурами.
— Он вони, йдемо, - Юнгі першим вийшов з машини, Чімін, зітхнувши, пішов слідом.
Хлопців було п'ятеро. Але за іменами Чімін запам'ятав лише двох. Чанхо - він був найбільш балакучий, і Джихван - навпаки найбільш мовчазний і відсторонений.
- За кого вболіваєш? За наших, сподіваюсь? — спитав Чанхо.
—Я не розуміюся на командах,— зізнався Чімін.
— Не любиш футбол?
— Не те, щоб не люблю, просто ніколи не захоплювався.
— А чим захоплювався?
— Мабуть, плаванням,— відповів за нього Джихван, і всі різко замовкли. — Так, Пак Чімін? Любиш поплавати? — посміхнувся він глузливо.
— Ні, — сказав Чімін тихо. — Мені більше подобається бейсбол.
- Ось як? Цікаво... — примружився хлопець, зарозуміло посміхаючись.
— Ага, — промовив Чімін так само тихо, але риси його обличчя помітно запекли. — Люблю потримати в руках палицю.
М'яз його щоки здригнувся. Посмішка вмить сповзла з губ Джихвана, він помітно розгубився під гнітом його потемнілих очей. Чімін стояв спокійно, але був вкрай зосереджений і виглядав небезпечно, здавалося, секунда, і він зробить якийсь різкий випад.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Річка скорботи
FanfictionПак Чимін провів частину свого життя у в'язниці за скоєне вбивство, яке свого часу шокувало все місто. Вийшовши на волю, він сподівається розпочати нове життя. Але чи зможе він відкинути своє минуле та стати кимось іншим? Чи йому судилося продовжити...