Чімін ніколи раніше не ходив на співбесіди. Йому хотілося б бути впевненим, але він таким від природи ніколи не був. І навіть думка про те, що вже навряд чи буде гіршою, не втішала. Мабуть, тому що насправді він розумів, що гірше може бути завжди. Він уже починав замислюватися над тим, що якщо його раптом посадять назад до в'язниці, то це буде не так уже й погано. Принаймні там все зрозуміло і у кожного є своє місце.
Іти було нема в чому. Ці кілька днів він викручувався, як міг, але тепер уже вимагав нагоди. Довелося попросити грошей у батька. На його зобов'язання все повернути, той лише глузливо хмикнув, але дав грошей.
Проте Чімін даремно хвилювався, чоловіка в твідовому піджаку зовсім не цікавив його зовнішній вигляд. Вся його увага була зосереджена лише на тій анкеті, яку йому дали заповнити перед співбесідою. Він глянув на Пака лише миттю і, зітхнувши, викликав до себе секретаря.
— Проведи його до Донсока, — сказав чоловік, зневажливо махнувши на нього рукою.
- Хто це? — спитав Чімін пошепки у секретарки, коли вони вийшли з кабінету директора.
— Головний комірник, — неохоче відповіла дівчина.
— То мене прийняли чи ні?
- Донсок вирішить. Йому працювати з тобою. Захоче – візьме, не захоче – ні...
Вона вимовила це так безтурботно, що у Чіміна вмить звалилися всі надії. Він не з тих, хто має право розраховувати на прихильність інших людей.
Лі Донсок виявився високим, статним чоловіком, молодим, але вже з досить великими залисинами в районі скронь і зморшками на лобі та в куточках очей, але Чімін все одно не дав би йому більше тридцяти п'яти. Він довго дивився на нього з подивом, потім підтиснув губи і зітхнув. Пак зауважив, що при погляді на нього всі тільки й роблять, що зітхають. Він знав, що це означає і вже готовий був почути «ні», але Донсок ще раз подивився його резюме і запитав:
— Тобто, ти не закінчив навіть середньої школи?
— У мене є довідка, що я пройшов навчальну програму, але атестата немає, — несміливо відповів Чімін.
— Чи хоч навчився рахувати?
- Навчився.
Точні науки і справді завжди давалися йому легко. І незважаючи на те, що Чімін відвідував уроки через раз, він добре рахував. А потім - звик постійно рахувати. Третина його життя так чи інакше підпорядкована числам. Він мав свій особистий номер, він складався з п'яти чисел, як і у всіх інших ув'язнених. Номери були біля кожної камери та у кожного ліжка. Номери були на столах, на стільцях, на чашках, гуртках і книгах. Навіть особисті речі нумерувалися у спеціальному бланку, який, у свою чергу, теж мав свій номер. У карцері на дверях висіли таблички з терміном покарання: «5 днів, 7 днів, 10 днів...», дні в принципі були всі пораховані. Як і вночі. Пораховані та відзначені цифрами. Злочини теж мають свою категорію, що позначається цифрою, вона залежить від його тяжкості. Категорія його злочину позначається цифрою "1".
ВИ ЧИТАЄТЕ
Річка скорботи
FanfictionПак Чимін провів частину свого життя у в'язниці за скоєне вбивство, яке свого часу шокувало все місто. Вийшовши на волю, він сподівається розпочати нове життя. Але чи зможе він відкинути своє минуле та стати кимось іншим? Чи йому судилося продовжити...