Монотонний стукіт проривався крізь сон, віддаючись у скронях тупим болем. Спочатку він здавався якимсь далеким і незрозумілим, але ставав все голоснішим і противнішим. Навколо відчувалася якась суєта, чужі кроки та неприємний шурхіт. Яскраве світло раптово забило прямо в обличчя. Чімін, хмурачись, розплющив очі, але відразу ж заплющив очі від сонячних променів, що падали на нього через вікно.
—Доброго ранку,— почув він бадьорий голос батька.
Пак відірвав важку голову від подушки та сів.
- Що відбувається? — спитав він хрипким голосом, спостерігаючи за Суміною, яка витягала з його кімнати в коридор чергову коробку.
— Ти нажалився своєму поліцейському на нас, отримуй результат. — Юнгьон кілька разів зачинив і відчинив клямку на дверях, перевіряючи власну роботу, і досить покрутив у руці молоток. - Або що? Тобі знову щось не подобається?
— Якому своєму поліцейському? — незрозуміло подивився на отця Чімін.
— Тому, що притягнув тебе вчора додому напівмертвого.
— Я не... — Чімін широко розплющив очі, схоплюючись з ліжка. — Куратор Мін... Чорт, у мене ж сьогодні явка.
На ньому був робочий комбінезон та вчорашня футболка. Пак покрутив головою на всі боки, але швидко зрозумів, що залишив свій одяг у роздягальні на складі. Зазвичай він завжди приймає душ після роботи, потім переодягається і їде додому в чистому, але вчора він напився, і Мін привіз його так, у чому він був. Благо, дещо на зміну будинку все ж таки було. Чи ні?
— Суміне, ти прибирала мої речі, які лежали на цих коробках? — спитав він, відбираючи у мачухи ящик, не призначений за своєю вагою для жіночих рук.
—Я їх перепрала, дорогий,— усміхнулася Сумін.
— Вони ж були чистими... — прошепотів скрушно Пак, але тут же подумав, що вона хотіла, як краще, що вона намагається для нього, і знайшов у собі сили посміхнутися їй. —Дякую, Суміне,— сказав він на ходу.
Йонде, зважаючи на все, теж проспав на навчання і поспішав не менше, ніж Чімін. Вони зіткнулися у дверях ванної кімнати і роздратовано шикнули один на одного. Розуміння того, що молодший брат уже наздогнав його в зрості, прийшло до нього несподівано і вчасно.
— Йонде, дай мені щось із своїх речей, — попросив Чімін, перегороджуючи шлях школяреві.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Річка скорботи
FanfictionПак Чимін провів частину свого життя у в'язниці за скоєне вбивство, яке свого часу шокувало все місто. Вийшовши на волю, він сподівається розпочати нове життя. Але чи зможе він відкинути своє минуле та стати кимось іншим? Чи йому судилося продовжити...