26: forever winter

451 71 23
                                    

seungmin
ekran görüntüsü*
bu ne

💌
sevgilim yemin ederim ki bilmiyorum
öğle arasında uyuyordum
soyeon uyandırdı beni biraz sohbet ettik sonra gitti
yemin ederim posttan haberim yoktu

seungmin
soyeon senden hoslaniyor ve ben onunla konusmani istemiyorum
bunu daha once de soyledim

💌
aşkım yemin ederim beş dakika bile sürmedi
nasılsın iyiyim sen nasılsın dersler nasıl iyi ingilizce notlarından bahsetti başımı salladım gitti
sadece bu kadar

seungmin
tamam
çevrimdışı.

💌
seungmin
özür dilerim yemin ederim haberim yoktu ya
iletildi

sikeyim ya of|
soyeon siktim seni|

------

anahtarımla kapıyı açtım, seungmin uyuyorsa onu uyandırmak istemezdim. içeri girdim, salonda yoktu. odadaydı büyük ihtimalle.

çantamı yere bırakıp anahtarı cebime koydum. ceketimi de hızlıca çıkarıp odaya, seungminin yanına gittim. yatakta uzanmış bilgisayardan film izlemeye devam ediyordu.

"ben geldim." dedim. derin bir nefes verip yanına gittim. ses çıkarmadı, filmi izlemeye devam etti.

soyeonun uzun zamandır benden hoşlandığını ve sürekli dibimde bittiğini biliyordu. bu yüzden haklı olarak onunla konuşmamı istemiyordu. onun gelmediği bir günde bunu görmesi yanlış düşünmesine sebep olabilirdi. ondan başkasını sevmeyi düşünmek bile bana iğrenç geliyordu ve bunu biliyordu. ama kendimi onun yerine koyunca verdiği tepkiye bir şey diyemiyordum.

"ağrın var mı?" diye sordum.

"yok." dedi nerdeyse sessiz bir şekilde.

"seungmin gerçekten haberim yoktu."

sessiz kaldığında iç çektim, "onunla konuşmamı istemediğini biliyorum ama yanıma gelince kovamadım. kısa kestim yemin ederim iki dakika bile sürmedi."

"en azından onunla konuştuğunu bana söyleyebilirdin." dedi.

"özür dilerim sevgilim yemin ederim moralin bozulmasın diye söylemedim, zaten çok çok kısa sürdü bu yüzden keyfin kaçsın istemedim o yüzden söylemedim."

yine sessiz kaldığında yanına uzanıp bir elimi beline sardım, saçlarına ufak bir öpücük kondurdum.

bir süre sessizce öyle kaldık, seungmin sonunda bana döndüğünde bedenimi bir heyecan sardı. biraz geri kayıp yüzlerimizi eşitledim.

"özür dilerim." dedim tekrardan. kollarını belime doladığında kalbimin hızı öyle artmıştı ki, sıkıca sarıldım.

"başka birilerinin sana benim baktığım gözle bakmasından nefret ediyorum."

ben de, ben de nefret ediyorum.

boynuna kokulu bir öpücük bıraktığımda derin bir nefes verdi, "belki çok bencilce ama sadece beni gör, beni sev istiyorum."

fast car, seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin