Ще рік назад я не могла уявити ні слова із цього тексу ,а точніше що це усе буде зі мною.
Я звичайна дівчина яка живе в стереотипному амереканському будиночку з батьками та хожу в стереотипну амереканську школу ,хоча ще два роки тому я жила в Україні але з зрозумілих всім причин мені довелося тікати з дому в незнайому країну до дальніх родичів заради безпеки моєї сімї.мені тут одразу сподобалося ,нові люди гарний дім , та легка шкільна програма ,мене це втішило більше всього .
Розповісти щось про мене ?
Мене звати Віка ,мені 16 років ,люблю малювати та слухати музику ,ви очікували розповідей про те яка я нетакуся що в мене депресія і є якісь проблеми?
Ні ,в мене справді було звичайнісіньке життя безтурботне та розмірене .Допоки я не пішла у амереканську школу , декілька місяців я відчувала себе трошки не в своїї тарілці але я не відчувала себе покинутою або одинокою ,мені навіть подобалося бути одній ,хоче я завжди думала що я екстра верт і не зможу жити без спілкування але напевно тоді мені було не до того , і мені було нормально без дурнуватих розмов моїх однорічок амереканок .
Десь за пів року мене помітила популярна компанія в школі ,спочатку зі мною почала спілкуватися Емма ,дівчинка з цієї компанії ,ми з нею жили в одному районі за 20 хвилин від школи ,я ходила пішки та по стику обставин Емма теж , через декілька разів як ми йшли по одній дорозі вона почала зі мною потроху балакати ,я була не проти і через два тижні вона розповіла про мене в її компанї та вони почали підзивати мене до себе на перервах та підкидувати записки на уроках , та в кінці 9 класу ми уже стали кращими друзями .
В нашій компанії була ,я,Емма,Лейла,Бі,Тая
Джим,конор,Ден,Фарлі,та Нейт.Емма,16 років ,весела ,добра ,вміє підтримати ,зустрічаєця з Деном ,була засновником компанії,моя найраща подруга
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Подростковая литератураВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?