Я сиділа на дивані і передивлялася телефон, а нейт робив нам новий чай.
Віка: віка я тебе вб'ю, віка ти де,віка ми переживаємо , віка що з тобою.
Я тяжко вздихнула і залізла в телефону книжку набрати дівчат.
Віка: ало
Надя: блять віка ми тебе скоро вбивати будемо .
Аріна: ти на приколі віка, ти з коледжу вийшла в 17 а подзвонила в начало дванадцятої?
Віта: ти взагалі про нас думаєш ?
Віка: дівчата будласка вибачте, я скоро буду вдома, чесно чесно ,я усе вам розповім тільки не кричіть.
позаду мене рука нейта вихопила телефон.
Нейт: привіт дівчата, сьогодні Віка не прийде додому,вона залишиться в мене , не переживайте усе буде добре.
Я підскочила і почала виривати в нейта телефон попутно викрикуючи усі матюки світу.
Нейт: усе дівчата вона в мене видерає телефон гарної ночі.
Він скинув трубку.
Віка:ти хворий на голову чи що, Нейт я зараз поїду в гуртожиток, дівчата переживають, ким ти мене виставляєш у їх очах, декілька місяців назад я ридала їм що ми розійшлися і що ти брехав увесь цей час , а зараз я знову ночу....
Я закрила собі рот руками зрозумівши що сказала лишнього.
Нейт: ридала?топто ти сумувала за мною так, любила мене?
Віка: ні.
Нейт: брехунка маленька, моя маленька брехунка.
Він притиснув мене до себе і поцілував.
Я відсунулася від нього.
Віка: то що між нами?
Нейт: ти вирішила це спитати після того як ми зайнялися сексом?
Я невино опустила погляд.
Нейт:а чого ти хочеш?
Віка: не знаю.
Нейт: ну а що тут незрозумілого?я люблю тебе ти мене також , чому ми не можемо бути разом?
Віка: але це не правильно.
Нейт: не правильно те що я трахнув тебе на першій зустрічі після двух місяців розлуки, а те що двоє людей які кохають один одного і хочуть бути разом правильно.
Я стукнула його кулачком в плече.
Нейт: то ти будеш моєю дівчиною?
Віка: це не так, усе не так робиться , ти в мене на виправному строці.
Він не зрозуміло вигнув брові.
Віка: ти зовсім не романтичний,не було жодного букету, жодного подарунку ніякого побачення.
Нейт: ти хочеш сказати що я не романтичний?
Віка: зовсім.
Нейт: добре я покажу тобі романтику.
Віка: добре а до тих пір як я не зрозумію що ти той самий я не погоджуся на твою пропозицію.
Нейт: але займатися сексом ми будемо.
Віка: неа.
Нейт: а цілуватися, обійматися хочаб, спати в одному ліжку?
Віка: ні ні і ще раз ні, у нас усе не правильно , тому зараз я викликаю таксі і їду додому.
Нейт: ніякого таксі, ти залишаєшся тут.
Віка: неа, ми ж друзі , а дрізі не сплять в одному ліжку, тому задля свого комфорту я поїду додому , одягну свою піжаму, і ляжу у своє ліжко.
Нейт: тоді я як першим кроком для наших відносин підвезу тебе додому .
Віка: це можна, давай швиденько бо дівчата переживають, друг)
Я вилізла з його обіймів і різво пішла збератися , за 20 хвилин ми вже вийшли з дому і сіли в машину.
Я вийшла з машини і різво потопала в гуртожиток.
Нейт: а хочаб поцілувати на прощання?
Віка: ой точно.
Я повернулася і відправила йому повітряний поцілунок.
Нейт:ну хоч так, надобраніч принцеса)
Я пішла далі не обертаючись віляючи бедрами.
Я вляглася на диван і зачаровано посміхнулася стелі.
Надя: розказуй давай,вляглася вона тут.
Віка: ой немає чого розказувати, я ж розповідала що насправді він нейт і це все було брехнею.
Аріна: ну?так чому ти була в нього.
Віка:та так ,була злива я думала сховатися в його підїзді але він був там і позвав до себе на чай.
Я згадала як кружки падали зі столу,вскрики,наші гарячі тіла.
Я кашлянула перебеваючи саму себе від спогадів.
Віта:кому ти чешеш, ви чай могли пити годину максимум дві, а не до часу ночі,розказуй правду.
Віка:та прада чай пили, згадували нашу компанію розповідав мені хто де зараз.
Аріна: ну дивися мені, ти в мене на олівці.
Віка:ахаха, ви як мами чекали доки я повернуся з клубу .
Віта: якщоб ти була нашою дочкою сиділаб як рапунцель в башні і ніяких тайлерів/нейті не було.
Ми посиділи ще декілька хвилин доки усі не почали зівати.
Віка: ой ну добре дівчатка може спати?
Усі підхопили мої слова і ми розбіглися по кімнатам.
Віка:»цікаво що він видумає,хоча в нього не має такоі фантазії щоб знову затягнути мене у ліжко «
Зі спокійною душею я заснула.
Звичайний ранок, я сиділа на балконі з кавою і чигаруою скролячи ленту .
Раптом з вуличок донослися свуки гусного мотору і музики яка валала на весь нью йорк, до гуртожитку підїхав спорткар нейта ,він вальяжно виліз з нього і запалив цигарку спершись на бамбер.
Віка:кого чекаєш ?
Він здивовано підняв голову.
Нейт: та є тут одна людина, така гарна зеленоока з підвішаним язиком,не знаєш таку?
Віка: перший раз чую)
Він хмикнув а я побігла збератися.
Я вийшла зу гуртожитку і зупинилася біля входу заципившись язиками з одногрупницею.
Одногрупниця:привітики,незнаєш до кого цей красень.
Я лише потисла плечами.
Одногрупниця:от пощастило тій ща ким він приїхав.
Вона зависливо прикусила нижню губу .
Віка:напевно, ну я пішла.
Я підійшла до спорткару і нейт відкрив мені двері.
Я побачила як дівчина здивовано зиркає на мене.
Я лише посміхнулася сама собі.
Нейт всівся біля мене і завів машину.Віка: і що це усе що ти придумав,підвести мене до коледжу?
Нейт:хто сказав що ми їдемо в коледж сонце?
Віка: ти на приколі, мене приконче куратор.
Нейт:місіс джонсон в курсі що тебе сьогодні не буду,я заходив до неї перд приїздом до тебе.
Віка: звідки ти її знаєш?
Нейт:є звʼязки з деканом твого коледжу,ти не промах обрала самий кращий в нью йорку.
Віка:я ж не народилася як ти з золотою ложкою в сраці, прийшлося вчитися)
Він довольно посміхнувся і перевів погляд на дорогу.
Ми їхали близько 30-40 хвилин і приїхали до причалу на якій були припарковані яхти
Віка:тільки не кажи що в тебе є яхта?
Нейт:звісно немає,подивитися прийшли.
Він насмішливо подивився на мене і вийшов із машини.
Взяв мене під руку і повів повз невеличких білосніжних якхт.
Віка: ми ідемо до неї?
Нейт:бери вище.
Віка:ч...чор.
Нейт:чорна)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Teen FictionВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?