Yeni Bir Hogsmeade Gezisi

55 4 3
                                    

 Hogwarts'a Hızır Otobüs'le gidecektik. Dışarı çıktık. Tonks ve Lupin bize eşlik edecekti. Lupin sağ kolunu uzatınca Hızır Otobüs geldi. 

 Bir biletçi dışarı çıktı ve:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Bir biletçi dışarı çıktı ve:

"Mahsur kalmış cadıların ve büyücülerin acil-" diye başladı ama Tonks onun sözünü kesti:

"Tamam, tamam biliyoruz. Binin, hadi binin." Biletçi bağırdı:

"Hey -'Arry bu -!" Tonks da tehditkar bir biçimde:

"Eğer adını bağırarak söylersen sana öyle bir lanet yaparım ki bir daha kimse izine rastlamaz." Sonra bize döndü: "Fred, George ve Ginny, o arkadaki yerlere oturun lütfen, Remus sizinle kalabilir."

Daha sonra durakları geçip Hogwarts'a geldik. 

"Araziye girdiniz mi güvendesiniz demektir. İyi bir sömestr geçirin, e mi?" dedi Tonks.

"Kendinize iyi bakın... ve Harry, dinle: Snape'i sevmediğini biliyorum, ama o kusursuz bir Zihinbendar'dır ve hepimiz -Sirius da dahil- senin kendini korumanı istiyoruz, onun için çok çalış, tamam mı?" Harry kafasını salladı. 

Ama anlamıyorum, Zihinbend'in ne ilgisi vardı? Harry'nin buna ihtiyacı yoktu ki?

***

 Ortak Salon yeni bir velveleyle kaynıyordu: Fred ve George yeni bir şey yapmışlardı.

"Başsız Şapkalar!" diye bağırdı George, Fredpofuduk bir pembe tüyle süslenmiş sivri tepelibir şapkayı kendilerini izleyen öğrencilerinönünde sallarken. "Tanesi iki Galleon, şimdiFred'i izleyin, hadi!" 

Fred şapkayı başına taktı.Sonra şapkave baş yok oldu.Kızların birkaçı çığlık attı, ama başka herkeskatıla katıla gülüyordu."Ve yeniden çıkartıyoruz!" diye haykırdıGeorge. Fred'in eli bir süre omzununüstündeki havayı el yordamıyla kurcalar gibioldu; sonra, pembe tüylü şapkayı çıkarınca,başı yeniden göründü.

***

Panoya bir duyuru asılmıştı. Duyuruya göre: Hogsmeade gezisi Sevgililer Günü'nde yapılacaktı. 

***

Harry koşarak yanıma geliyordu:

"Hey, Julie!" sonra durdu. "Şey, duyuruyu görmüş müydün?"

"Ha, evet?"

"Şeyy... şey diyecektimm... Hogsmeade gezisine benimle gitmek ister miydin diye soracaktım."

"Ah, tabii ki de! Neden olmasın!"

"Şey... o zaman yarın sabah Üç Süpürge'nin orada seni beklerim."

"Olur."

***

İşte! Orada bekliyordu!

"Harry! Çok bekletmemişimdir umarım?"

Weasley & Potter (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin