Αργά άφησε το πρόσωπο του Ντιν χωρίς να παίρνει το βλέμμα του από πάνω μου. Με κοίτουσε έντονα και απειλητικά. Ο Ντιν πήρε αμέσως ανάσα, τα χέρια του έπιασαν τον λαιμό του. Το δέρμα του άρχισε να ζωντανεύει ξανά. Ο σκοτεινός μάγος με πλησίασε. Τα χέρια του έγιναν γροθιές.
«Περίμενα να επιλέξεις διαφορετικά» είπε σκληρά.
Δεν μίλησα. Έπιασε βίαια το πηγούνι μου. Οι ανάσες μου δυνατές και έντονες. Έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου.
«Την επόμενη φορά που θα σε δω, δεν θα κάνω καμία συμφωνία» έτριξε και άφησε απότομα το πηγούνι μου.
Με κοίταξε αποδοκιμαστικά και εξαφανίστηκε. Έσμιξα τα φρύδια μου ξαφνιασμένη. Κοίταξα τριγύρω ψάχνοντας τον, αλλά δεν τον έβρισκα. Είχε φύγει και μαζί του πήρε τα Μαγικά Αντικείμενα, ακόμη κι αυτό που είχε καρφώσει στον Μορίς. Το ξόρκι ακινητοποίησης έφυγε και έτρεξα στον Μορίς πιέζοντας τα χέρια μου στην πληγή του. Κούνησε το κεφάλι του, τα χείλη του ματωμένα, όπως το πηγούνι και η μπλούζα του.
Το αίμα έτρεχε, έτρεχε, έτρεχε, έτρεχε...
«Δεν έχει νόημα» είπε βήχοντας αίμα.
«Θα σε βγάλουμε από εδώ» είπα πεισματικά.
Ο Ντιν γονάτισε δίπλα μου. Κοίταξα τις αλυσίδες του.
«Λιώσε τις» είπα επιτακτικά και καταλαβαίνοντας αμέσως, έλιωσε τις αλυσίδες του όπως η μητέρα μου τις δικές της.
Ύστερα έλιωσε και του Μορίς. Τα χέρια του έπεσαν κουφά στο έδαφος. Ο Ντιν κοίταξε τριγύρω ψάχνοντας τρόπο διαφυγής.
«Ο μόνος τρόπος να φύγουμε είναι εκείνος που ήρθατε» είπε ο Ντιν και ξεροκατάπια.
«Δεν μπορείτε να με κοβαλήσετε. Θα πεθάνω σύντομα, αφήστε με και φύγετε να τον βρείτε» είπε βήχοντας.
«Δεν σε αφήνουμε» είπε αυστηρά ο Ντιν και πέρασε το ένα χέρι του Μορίς γύρω από τους ώμους του.
Ο Μορίς μούγκρισε κάνοντας μια γκριμάτσα. Έκανα το ίδιο με το άλλο του χέρι. Τον κουβαλήσαμε μέσα από το ρυάκι ως τους νεκρούς μάγους. Πήρα τα ραβδιά μας και συνεχίσαμε για τα σκαλιά. Τα πόδια του Μορίς σέρνονταν και όλο του το βάρος έπεφτε πάνω μας. Βόλεψα καλύτερα το χέρι του στους ώμους μου και ανεβήκαμε τα σκαλιά.
Έριξα ένα τελευταίο βλέμμα στο πτώμα της μητέρας μου πριν πατήσω το σκαλί που θα μου έκρυβε την όραση της σπηλιάς. Πήρα μια βαθιά ανάσα και εστίασα στην ανάβαση των σκαλιών.
YOU ARE READING
Το Κυνήγι
FantasyΗ έλξη ανάμεσα στην Αμάντα και στον Χάρολντ δυναμώνει, ο ένας για τον άλλον απαγορευμένος καρπός. Όμως όταν εμπλέκονται τα θέματα της καρδιάς η γραμμή σωστού-λάθους χάνεται σαν καπνός. Ωστόσο ο κίνδυνος δεν έχει εξαφανιστεί, ακόμα απειλεί στις σκιές...