Κεφάλαιο 41

0 1 0
                                    

Όταν το μπολ έφτασε σε μένα, δίστασα. Έριξα μια κλεφτή ματιά στους υπόλοιπους, σταγόνες έτρεχαν από την άκρη των χειλιών τους. Έφερα το στόμιο στα χείλη μου και άφησα το μεταλλικό υγρό να γλιστρήσει στην γλώσσα μου. Η υφή του ήταν βελούδινη και τραχιά, η γεύση του μεταλλική, βαριά και πικρή. Το χρώμα του αίματος ήταν πιο σκούρο σε σχέση με το φυσιολογικό. Κατάπια και έγλειψα τα χείλη μου. Έδωσα το μπολ στον Ντιν, ο οποίος ήπιε αμέσως την τελευταία γουλιά αφήνοντας το μπολ δίπλα του.

«Θα έπρεπε να νιώθουμε κάτι;» ρώτησε η Μέγκαν μπερδεμένη.

«Θέλει λίγη ώρα. Λίγα δευτερόλπετα. Θα νιώσετε μια κάψα στον λαιμό σας στην αρχή, μετά το μυαλό σας να μουδιάζει και την όραση σας να θολώνει. Ρίγος θα σας καλύψει και μετά ακινησία. Η πρώτη φορά είναι πάντα η χειρότερη» είπε η Μίριαμ και προτού προλάβουμε να ρωτήσουμε οτιδήποτε άλλο, η Μάβελ που είχε πιει πρώτη άρχισε να έχει σπασμούς.

Αφήσαμε ένα επιφώνημα ξαφνιασμού και ανησυχίας βλέποντας την να πέφτει. Ο Μορίς έκανε να σηκωθεί, αλλά η φωνή της Μίριαμ τον σταμάτησε απότομα. «Μην κουνιέσαι».

Η Μάβελ σωριάστηκε, το σώμα της χτυπιόταν και τρανταζόταν ώσπου σταμάτησε. Μετά έπεσε η Μέγκαν με ακριβώς τα ίδια συμπτώματα. Ήταν τόσο ακίνητες που έμοιαζαν νεκρές. Ακολούθησε η Πατρίσια κι ο Χάντεν σαν ντόμινο. Είχε ξεκινήσει. Έπεσε ο Μορίς, έπειτα η Ρέιτσελ και ήρθε η σειρά μου.

Πρώτα ένιωσα την κάψα στον λαιμό μου, ήθελα να γδάρω τον λαιμό μου με τα νύχια μου. Ήθελα απεγνωσμένα νερό. Σχεδόν ταυτόχρονα το μυαλό μου θόλωσε φυλακίζοντας την όραση μου πίσω από ένα γκρίζο θαμπό τείχος. Είχα μόνο τις αισθήσεις μου. Η καρδιά μου χτυπούσε πανικόβλητη, δεν μπορούσα να σκεφτώ, να δράσω, μόνο ένιωθα. Ένιωθα το σώμα μου να τραντάζεται και να χτυπιέται. Ένιωσα την πλάτη μου να χτυπάει κάτω και το κεφάλι μου κουδούνισε στην σύγκρουση. Οι ανάσες μου κοφτές και γρήγορες. Πανικός με κατέβαλλε, προσπάθησα να παραμείνω ψύχραιμη, αλλά δεν είχα τον έλεγχο του κορμιού μου. Ένιωσα το ρίγος να τρυπάει κάθε σπιθαμή μου και κρύωσα ως τα κόκκαλα. Ύστερα από αυτό, απόλυτη ακινησία με στύλωσε στο πάτωμα. Αυτή ήταν και η πιο τρομακτική· η ακινησία.

Ένιωθα το αεράκι στο δέρμα μου και το κρύο σε κάθε κύτταρο. Το σώμα μου, όμως, το ένιωθα πέτρα, δεν μπορούσα να κουνηθώ. Μονάχα να ακούω και να μυρίζω. Άκουγα τις κοφτές ανάσες των φίλων μου και μύριζα το φασκόμηλο που ακόμα έκαιγε. Άκουγα τις ρηχές ανάσες του δαίμονα και μύριζα την καμένη γλοιώδης ευωδιά του. Άκουσα το σώμα του Ντιν να πέφτει, τον άκουσα όταν άρχισε να τραντάζεται και όταν σταμάτησε.

Το ΚυνήγιOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz