Καθόμασταν στο πάτωμα με τις πλάτες μας να ακουμπάνε την πόρτα. Δεν είχαμε ντυθεί ακόμα. Ξεκούραζα το κεφάλι μου στον ώμο του, είχε περάσει το χέρι του γύρω από την πλάτη μου και χάιδευε απαλά τον μπράτσο μου. Το άλλο μου χέρι είχε μπλέξει τα δάχτυλα του με το ελεύθερο του. Οι αντίχειρες μας χάιδευαν το χέρι του άλλου. Ο Ντιν είχε ρίξει το κεφάλι του πίσω. Είχα εστιάσει το βλέμμα μου στα ενωμένα χέρια μας. Κανείς μας δεν μιλούσε εδώ και ώρα. Απλά καθόμασταν αγκαλιά απολλαμβάνοντας την ζεστασιά των σωμάτων μας.
«Ντιν» αναφώνησα κάνοντας την προσπάθεια να του μιλήσω.
Τότε, άφησε το χέρι μου και έκανε να σηκωθεί. Πήρα το βάρος μου από πάνω του αφήνοντας τον.
«Στην σπηλιά, όταν ο Σόμπχαν με έβαλε να διαλέξω», με διέκοψε.
«Ας μην το συζητήσουμε τώρα» είπε κοφτά βάζοντας το πανελόνι του.
Έβαλα το σουτιέν και την μπλούζα μου. Πάτησα στις φτέρνες μου και σήκωσα την κελεμπία.
«Πρέπει να συζητήσουμε. Δεν είναι αυτό που νομίζεις» είπα απαιτητικά, ενώ εκείνος έβαζε την μπλούζα του.
«Το ξέρω» σήκωσε τον Κρύσταλλο, «Απλά, όχι τώρα» είπε πάλι κοφτά και γύρισε το κλειδί του ανοίγοντας την πόρτα.
Έβαλα το χέρι μου στον πήχη του σταματώντας τον.
«Αμάντα» είπε σιγανά και παρακλητικά.
«Εντάξει, όχι τώρα, αλλά τουλάχιστον μην τον αντιμετωπίσεις μόνος. Έλα μαζί μας» ζήτησα και με κοίταξε σκτεπτικά.
Πήρε μια βαθιά ανάσα και ένευσε.
«Εντάξει» είπε κρατώντας την πόρτα να περάσω.
Πέρασα στο χωλ της Σχολής Ντίλμπερκ και έκλεισε την πόρτα πίσω μας. Κράτησα την κελεμπία στα χέρια μου.
«Είναι στην βιβλιοθήκη» είπα προχωρώντας μπροστά και με ακολούθησε.
Κανείς μας δεν μιλήσε καθ' όλη την διαδρομή. Ο ουρανός είχε σκοτεινιάσει. Μερικοί μαθητές κάθονταν στην αυλή και γελούσαν με τις παρέες τους. Άλλοι περπατούσαν γύρω μας συζητώντας. Όταν φτάσαμε στην βιβλιοθήκη, ψάξαμε για τα κορίτσια. Δεν ήταν δύσκολο να τις βρούμε αφού λίγοι ήταν στην βιβλιοθήκη εκείνη την ώρα. Το τραπέζι που είχαν κάτσει ήταν για οχτώ άτομα, έτσι καθίσαμε στις δυο κενές θέσεις δίπλα στην Ρέιτσελ, από την άλλη μεριά της καθόταν η Μέγκαν, ενώ απέναντι ήταν από την μια ο Χάντεν, στην μέση η Πατρίσια και από την άλλη η Μάβελ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Το Κυνήγι
FantasiΗ έλξη ανάμεσα στην Αμάντα και στον Χάρολντ δυναμώνει, ο ένας για τον άλλον απαγορευμένος καρπός. Όμως όταν εμπλέκονται τα θέματα της καρδιάς η γραμμή σωστού-λάθους χάνεται σαν καπνός. Ωστόσο ο κίνδυνος δεν έχει εξαφανιστεί, ακόμα απειλεί στις σκιές...