9.Bölüm

959 119 208
                                    

Yüksek Sadakat-Kafile🎶

Sınır: 120 oy 100 yorum

Murathan bey eli ile Teoman ve Tuğra'yı gösterdi. "En büyük abilerin Teoman ve Tuğra, ikizler." Onu başımla onayladım. Daha sonra İnanç'ı gösterdi. " 3. abin İnanç." Ona doğru döndüğümde yüzünde memnuniyetsiz bir ifade vardı, sanki bu tanışmanın bir an önce bitmesini ve odasına gitmeyi istiyordu. Bende zaten onun o meymenetsiz suratına meraklı değildim.

Daha sonra eli ile benim yaşlarımda olan sarışın çocuğu gösterdi. "İkizin Merih." Salonda aniden bir bağırış duyuldu.

"Baba o benim ikizim değil! Nasıl yeni tanıdığınız bir insanı eve getirip aileden sayarsınız?!" Gözlerimi kapatıp derin derin nefes almaya başladım. Sakinleşmem lazımdı yoksa elimden bir kaza çıkabilirdi.
Gözlerimi yavaşça açtım ona doğru bakmaya başladım. Şuan herkes benim ona nasıl bir tepki vereceğini izliyordu.

"Bana sordun mu, seni ikizim olarak benimsediğimi ya da seni istediğimi? Ve ya hut şuan burada bulunmak istiyor muyum sence? Git ikizinin yanına seni tutan yok." Sesim sert ama alçak sesle çıkmıştı. Ona meraklıymışım gibi konuşması onu boğma isteğimi arttırıyordu.

Murathan bey araya girdi.
"Çocuklar yeter, tartışmayın!"
Daha sonra bana döndü "Ben tanıtmaya devam ediyorum. Teoman, Tuğra ve İnanç asker, rütbelerini zaten biliyorsun. Merih'te dişçi, kendi klinliği var." Son olarakta eli ile salonun kenarına sinmiş beni izleyen çocuğu gösterdi. "En küçük kardeşin Çınar, 15 yaşında ve 9. sınıf." Çınar'la göz göze gelince çekingen bir tavırla gözlerini kaçırdı.

Murathan bey eli ile saçlarına aklar düşmüş ortalama 50 yaşlarında ki bir adamı gösterdi "Amcan Kerim" onun yanında ki esmer kadını gösterdi. "Yengen Esma ve sırasıyla çocukları Eren, Aslan, Harun ve Zümrüt." Hepsinde gözlerimi gezdirdim, hiçbirinin gözlerinde art niyet yoktu.

Çaprazımızda ki koltukta oturmuş sarışın kadın ve esmer adamı gösterdi. "Halan Sevinç ve enişten Yunus. İki çocukları var, Nesrin ve Can."
Murathan bey daha sonra bana döndü. "Diğer amcan ve ailesi başka bir şehirde yaşıyor, müsait bir zamanda geleceklerini söylediler." Oh be, ben dinlemekten yoruldum adam anlatmaktan yorulmadı. Elfida hanım yanıma geldi ve beni kaldırıp koluma girdi.

"Hadi yemek yiyelim, kızımı sıktınız."

*

Yemek masasında yemek yiyorduk. Beni ne kadar itiraz etsem de Murathan Bey'in hemen sağına oturtmuşlardı.
Ortamda ki tek ses çatal bıçak sesiydi. Anlaşılan o ki Elfida hanım bu sessizlikten sıkılmış olacak ki, konuşmak için konu açtı.

"Eee Leyal, bize biraz kendini tanıtır mısın kızım." Sanki beni ilk öğrendiklerinde donuma kadar araştırdıklarını unutmuş gibi sormuştu, Elfida Hanım.

Konuşmaya başlamadan önce boğazımı temizledim derken Merih'in sesi bulunduğumuz ortamı doldurdu. "Daha tanımadığınız, ilk kez gördüğünüz bir kızı nasıl evimize alabiliyorsunuz, hayret ediyorum doğrusu!" Önümde ki su bardağını aldım ve suyu içmeden önce ona doğru dönüp konuştum.

"Biliyor musun? Bende senin gerizekalı olmana hayret ediyorum." Yüzü renkten renge girmişti. Gözüm Çınar'a kaymıştı, gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"Sen... Ne cürre-" derken yemek salonunu topuklu ayakkabı sesleri doldurdu.

"Hello, biricik ailem." Ya sabır. Bir bu gıcık kız eksikti.

"İti an çomağı hazırla." Sesim fısıldar gibi çıkmıştı. Beni görünce göz devirdi.

"Üfff, bu da mı burada?" Onun aksine yemeğimle ilgileniyordum.

"Kör değilsen burada olduğumu anlarsın." Bu sefer Çınar kendini tutamamış olacak ki ağzından bir kıkırtı kaçtı. Anında tüm gözler ona döndü.

"Ne? Gülmek gayet normal bir eylem." Bu çocuk bana çekmiş, kardeş. Derken iç sesim hemen devreye girdi.

Daha bir dakika önceye kadar bunlar benim ailem değil diyen sen değil miydin? Şimdi ne değişti?

Hiç bir şey değişmedi, iç ses. Şimdi her zaman yaptığın gibi çekip git!

Zümra'nın ikizi gibi mosmor olduğuna emindim ama ona bakmamak için direniyordum. Elfida hanım ise hemen bu gergin ortamı dağıtmak için Zümra'ya boş olan sandalyeyi gösterdi.
"Hadi otur, kızım. Yemeğe devam edelim, tadımız kaçmasın." Daha önce tadımız mı vardı ki? Zümra daha fazla ayakta kalmayıp yüksek platform topuklu ayakkabıları ile sandalyeye ilerleyip oturdu. Elfida hanım bana döndü.

"Nerede kalmıştık? He, kendini biraz tanıtır mısın, kızım?" Onu başımla onayladım.

"Leyal Yalın, 26 yaşındayım. Askerim, rütbem Üsteğmen. Bu kadar."Elfida hanımın yüzü düştü.

"Biz bunları biliyoruz ki, mesela nelerden hoşlanırsın?" Ellerimi çenemin altında birleştirdim.

"Adam öldürmeyi, silahımı temizlemeyi ve sinemaya gitmeyi severim." Masadakiler bu kadar açık sözlü olacağımı beklemiyor olacak ki hepsinin ağzı bir bir karış açılmıştı. Elfida hanım boğazını temizledikten sonra soru sormaya tekrar başladı.

"Peki hayatta olan bir akraban var mı?"

"Kimi olacak ki bunun? Annesi ve babasının kenara attığı bir sürtük." Bu sabrımı taşırmıştı. Oturduğum sandalye hızla kalkmamdan sebep yeri boylamıştı. Hızla Zümra'yı sandalyesinden kaldırdım ve onu duvara sert bir şekilde yasladım.

"Aaa! Ne yapıyorsun, yabani!"
Cebimden çıkardığım çakıyı boynuna yasladım.

"Sesiz kaldım diye beni kolay lokma mı sandın, gerizekalı?!" Masadakiler ne olduğunu anlar anlamaz hemen çevremi sarmışlardı.

"Bir santim daha yaklaşırsanız, ellerim titremeden boğazını keserim!" Bir yandan da Zümra'nın saçlarına abandım.

"Bir daha sınırı aşarsan kimse seni benim elimden alamaz!" Dedikten sonra onu Murathan Bey'in önüme attım. Çakıyı tekrar cebime koydum.

"Benden bu kadar, sizi hiç tanımamış gibi davranacağım, sizden beklediğim şeyde sizin de beni tanımıyormuş gibi davranmanız." Odadan çıkıp çıkış kapısına doğru ilerledim. Çıkmadan önce askıdan çantamı da almıştım.

Kendimi dışarı atar atmaz derin bir nefes verdim. Kapı da olan arabama bindim ve gazı kökledim. Arabayı çok hızlı sürüyordum ve bir yandan zihnimde Zümra'nın sözleri dolaşıyordu. Haklıydı, ben anne ve babası tarafından kenara köşeye atılan bir çocuktum. Kimsesizdim ben. Küçücük bir çocukken de şimdi de.

Bir anda önümde yoğun bir ışık belirdi ve sonra bir şeyin önden arabama çarpması...

Bittiii

Uzun süredir benden bölüm istiyordunuz, alın size bölüm.

Nasıldı? Fikirlerinizi belirtmeyi ve oy verip yorum yapmayı unutmayın.

SINIR: 120 oy 100 yorum
Hadi öptümmm💋

LEYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin