Merhabalar ilk bölüme hoşgeldiniz !
"❗️Dikkat şiddet, drama ve cinselik içerir‼️"🎀Keyifli okumalar ☺️
___________________________________________
1.bölüm
Sadece uzaktan görebildiğim kuşların sesleri ile uyanmıştım. Her zamanki gibi tam 6;00 uyandım buna mecburdum . Elimi yüzümü yıkadım ve kuruladım .
Ardından kıyafetlerimi değiştirdim tam o sırada kapıdaki görevliler kapıyı çaldılar ve bana seslendiler " Yağmur Hanım , yemek vakti oldu geç kalmadan sofrada olun"dedi.İçimden oflayarak "tamam hemen geliyorum" dedim . Saçıma acele ile tarayarak aşağı çabucak indim . Herkes sofraya oturmuş beni bekliyorlardı.
"Geç kaldığım için özür dilerim baba,"derken sözümü keserek bir anda bağırmaya başladı.
" kes sesini ! bu sofrada benden sonra oturacak kimse olmıcak demedimi size "dedi
Ne diyebilirdim ki cevap verme , hakını arama gibi bir şey yok bizim evde .
"Odana çık bugün sana kahvaltı yok git okulun için hazırlan" dedi.Merdivenden çıkarken İçimde resmen kriz geçiriyordum. Odama varıncada soyunma odama girdim dolapımda ne yoktuki mafya kızı olduğumdan dolayı varlıklı yaşıyordum . Ama bu zenginlik ne ye yarardıki özgürlüğüm olmadığı sürece. Dolabımdan karne günü için hoş sade bir elbise seçtim rengi en sevdiğim reng olan lacivertti , darıcık belimi güzel gösteren bir elbiseydi .
Sarışın saçlarımla çok uyumlu olmuştu . Kendimi aynaya gösterdim çok güzel görünüyordum sadece rimele ihtiyacım vardı çünkü kirpiklerim sarı olduğundan dolayı soluk görünüyordu.Tam sadece maskara sürecektim-ki "Bat" diye . Kapıdan annem girdi . Beni görünce kaşlarını çattı bana doğru yürüdü. Çok konuşmayan annem ağzından bu sefer seller aktı .
"O üstündeki ne öyle bir de utanmadan sormadan makyaj yapıcaktın öyle mi ?" Söyletirken dolapıma doğru yürüyordu dolabımdan kahverengi uzun kolu kısa ama kötü bir elbise çıkardı ve sert bir şekilde "bunu giyiceksin ayrıca makyaj yaparken bana sormadığın içinde şeffaf bir lipbam bile sürmeden karne gününe gidiceksin anladın mı ?" Dedi
Sinirden resmen ağlicaktım maalesefki onların karşısında ağlamak bile yasak olduğu için ağlayamadım. Biliyormusunuz iki yaşımdan beri karşılarında ağlamadım . Napim öyle olması gerekti yoksa ağır cezalar alırdım ama artık alışmıştım.
Annemin verdiği elbiseyi giydim ve bir lipbam bile sürmeden dışarda beni bekleyen arabaya bindim .
Evimiz okuluma çok uzaktı babam ormanın içinde en derinlerde bir villa yaptırmış gençliğinde işte o bizim evimiz. Yol boyunca güzel manzaralar ile karşılaşıyorum her gün , tek güzel yanıda bu . Şarkı dinlemeyi sevdiğim için bütün yol şarkı dinleyerek manzaraları izledim . Okula varınca da arabadan indim . Okul çok kalabalıktı (karne günü nolucak) okulda bek sevilmiyordum . O Yüzden sadece iki tane arkadaşım vardı onların yanına gittim . Biri Beyza diğeri ise Mira onlarla 4 yıldır arkadaşız yani liseyi beraber okuduk işte bugünde lisenin son günü yani kopucağımız gün . Aslında birbirimiz söz vermiştik aynı üniversitede okucağımızı fakat bugün yanlarına gidince.
"Yağmur üzgünüm seneye beraber okuyamicağız . Babam beni ispanyada büyük bir üniversitede okutucak . Ama babama bir lütufta buldum 2 bilet aldırdım. Senin gelemeyeceğin bildiğim için miraya aldım . Fakat Miranında gelmeme sorunu varmış . İstersen ailene sor ve benle gel "
Hem üzgün hemde şaşkınlıkla dinleyen ben .
"Sanmıyorum izin verceklerini" dedim. Oda bana "sen bence iğneden sormalısın berki iyi günündeler" buna bir cevapım yoktu sadece gülümsedim ve başımı saladım . Miranın ne tür sıkıntısı var olduğunu merak ettim ve ona sordum . " Mira sana noldu niye gidemiyorsun" dedim . Mira kocaman gözleri ile ve uzun kahverengi saçlarıyla mükemmel bir kız çok merhametli ve saf bir kalbi var . Tatlı bir tonla bana bunu söyledi " ailemi geçindirmek adına okulu bırakıp iş başlıcağım" dediğinde aşırı mutsuz olmuştum ve çaresizdim en yakın arkadaşıma yardım bile edemiyordum ne kadar zengin olsamda istediğim yerde para verip harcayamıyordum. Yoksa kesin ona yardımda bulunurdum. Biz böyle sohbet ederken sınıfa hoca girdi ve boş boş konuşmaya başladı."Evettt! Koca bir seneyi hata koca 4 yılı geride bıraktık . Artık kocaman oldunuz üniversiteye başlicaksınız ve gelcekteki mesleğiniz bir adım daha atıcaksınız " derken arkada ben , Beyza ve Mira oflayıp gülüyorduk aynanda ters duyguların içerisindeydik. Hocaya "kısa kes" demek isterdim ama tabiki diyemedim. On beş dakka konuşmadan sonra sonunda karnelerimiz dağıtmaya başlamıştı içimden "sonunda" dedim . Sınıfta en iyi notları ben alıyordum bunada mecburdum çok ders çalışıp iyi notlar alamaya mecburdum . Beyzanın dersleri fena değildi fakat Mira için aynı şeyi söyliyemem o biraz tembeldir.karnem çok iyi gelmişti karnemizi aldıktan sonra dağılama zamanı gelmişti . Arkadaşlarımla ağlayarak vedalaşırken . Beyza bana.
"Söylediklerimi unutma düşün tamam mı ?" Dedi . Ne kadar imkansız olduğunu bile bile ona başımı salladım ve "unutmam" dedim dışarda beni bekleyen şöför arabanın arka kapısını açtı ve bana " hoşgeldiniz Yağmur hanım buyrun geçin" dedi arabaya bindim bu sefer dönüşte şarkı dinlememiştim . Beyzanın teklifi düşünüyordum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...