Tesadüfün böylesini hayatımda hiç görmemiştim . Daha 2 gün önce beni kurtaran erkek komşum olduğunu öğrendim . Ama böyle tesadüflere kabuldum...
*****Daha iki gün olmadan bu bina hakında bir sürü şey öğrendim yedek anahtarların bulunduğu kuttu ,herkese açık bir teras ve komuşum olan Özgürü . Artık kafam alakbulak olmuştu . Madem bu binada bir teras varmış çıkıp hava alıp dinleniyim dedim ve rahat pijamamı giydim ve çıktım . Terasa vardığımda hayatımın şokunu yaşadım böyle güzel bir teras olabilirmiyidi hayatta, tam tarzımda düzenlenmişti ve mükemmel bir yerdi .
Ordaki mavi şık koltuğa oturdum ve yukardaki gökyüzünü seyrederken ailemi düşünüyordum acaba pişmanlarmıydı.
Sanmıyorum koltukta oturmayı bıraktım ve direk sırt üstü yatım elimi bir uçak yaptım ve gökyüzüne elimi kaldırdım . Ve uçağımı uçurmaya başladım . Teras kapısının açıldığını fark etmeyen ben Özgürün geldiğinden haberim yok tu kapının yanındaki duvara yaslanmış saçma sapan hareketlerimi izliyordu . Sonra arkadan" ne güzel uçuyor uçağın bende kendi uçağımı yanınızda uçurtabilir miyim sakar kız ? " diye sordu. Çok şirindi ben gülümseyerek kalktım normal oturmudum . Ve yanıma çardım onu "Gelsene " dedim . Yanıma yavaş adımlarla geldi ve oturdu .
"Burda tek başına ne yapıyorsun " dedi"Biraz dünyadan kopup hayal dünyama ziyaret etmeye geldim,'dedim
"O dünyada umarım sakarlık yapmıyorsunuzdur Sakar kız ! ". Dedi
Ve ona samimi bir gülüş attım .
" Bazen insanın kafasını dinlendirmesi gerekiyor benimde tek dinlendirebildiğim yer sesiz açık havada olan yerlerde .""Öyle mi ? Sen kafanı bu şekilde mi dağıtıyorsun " derken bir anda ayağa fırladı ve koltuğun yanındaki buzdolapından kendisine bir bira çıkartı . " işte benimde kafa dinlendirebildiğim tek şey " onun için üzülmüştüm çünkü kötü anılarını untmak için içerler oda sanırım bu yüzden içiyordu . Yada kimseye anlatamadıkları dertlerini içtikten sonra kendilerine anlatırlar . Benim az çok bilgim vardı bu şeylerden. Yanıma geri oturup şişeyi kafasına dikti . Dayanamayıp "seni eşlik edebilir miyim? "
Diye sordum ."Hayır Sakar kız eğer ikimiz sarhoş olursak yanlış şeyler yapabiliriz anladın sen . Bu yüzden birimizin ayık olması gerekiyor." Dedi
" O zaman o ayık kişi sen ol " diyerek elindeki birayı alıp kafama diktim. Bana gülerek "sen zaten sarhoş bir kızsın bunu içtikten sonra sana nolucak bilemiyorum artık ." Dedi"İzle o zaman " dedim ve şişenin yarısını bittirmiştim . Özgürün tedirginliğini görmüştüm fazla içmemi istemiyordu , sürekli ağzımdaki şişeyi çekip çöpe atıyordu ama ben geri alıp içiyordum artık koca şişeyi bittirmiş tamamen sarhoş olmuştum .
Deli deli dans ediyorum onun karşısında o beni hep durdurmaya çalışıyordu .Bir anda kendimi tuttamadım ve ağlamaya başladım sarhoş sarhoş sesli ağlamaya başladım ve "bat" diye yere saldım kendimi. Özgür ne olduğunu anlamadı ve beni kaldırıp sadece koltuğa koyucaktıki yakasınıdan tutup dudağına bir öpücük kondurudum kendimde değildim . Özgür şaşkın gözleri ile gözümün içne baktı hemen kucağına alıp beni odama götürdü . Yatağa beni yerleştirirken "Seni çok mü üzdüler sakar kız " dedi bende başımı salladım . Bana gülümsedi ,kalkıp ışıkları kapattı ve kendi evine çıktı .İstemeden bir öpücük kondurmuştum ona .....
Sabah oldu başım çok ağrıyordu şaşkınla yataktan fırladım "Ben nasıl buraya geldim " dedim ve terasta Özgürle yaşadıklarımız aklıma birer birer gelmeye başlamıştı . Başım çok ağrıyordu koşarak kapısına çıktım kapıyı sertçene vurdum . Özgür karşımda bornozla duruyordu. Ona tokat attım ellim resmen titredi . Yana çevrilmiş yüzüne tam yanağına elini koyup kafasını çeviriken
"OooO Sakar Kız , baya ağırmış elin " dedi .
" sen ne sanıyorsun kendini sen bana dün naptın lan piç " dedim
" hop fazla oluyorsun sen, ben sana bir şey yapmadım kendin içmek istedin kendin içtin kendin öptün ben seni yatağına bıraktım sadece " onu öptüğümü duyunca şoka girdim
"Sen...Ne dedin Sen, ben seni ....." ağzımı kapatım aşağı doğru iniyordumki elimden tutu .
"Dur sakin ol sarhoştun ve ben sana izin vermedim hemen ağzımı geri çektim sana yemin ediyorum ." Dedi
" Özgür Nolur beni biraz yalnız bırak " dedim ve aşağı indi . Aramdan üzgün bir şekilde "peki " dedi ve içeri geri girdi.Ben ise odamı girdim ve kendimi yatağa attım yukarıdaki tavana bakarak. Ben ....Ben hayatımda ilk defa birini öpmüştüm .
Hemde sarhoşken . Biranda kendimi tokatlamaya başladım . Salak Aptal Yağmur artık sana bakmicak seni arkadaşı olarak bile görmicekti . Dudağıma elimi koydum ve dün o anı hatırlamaya çalıştım ....Özgür, özür dilerim .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...