Özgürden Devam ..."SENİN OLAN BENİM OLDU ÖZGÜR NE DÜŞÜNİYORSUN .... SENİN YAPMADIĞINI BEN YAPIYORUM!
Son cümlesi kafamda , kulağımda , beynim , sinir damarımda gezinip tekrarlanıyordu . O kaybediş hissi o iğrenç his beni sarmış durumdaydı . Durmanın ve susmanın bir faydası olmıcağını akıl edip ,
"Nerdesiniz Doruk , konum at geliyorum !" Dedim acı ve sinir ile .
Oruspu hala alay ediyordu . Büyük bir kahkaha sesi geldi ardından " Sen ciddi olmasın Özgür ? Sana konum atıcam ve sen polislerle gelicen öyle mi onu anca rüyanda görüsün . " diyerek sustu . Artık o kadar sinirlendim ki .
"SENİ BULDUĞUM YERDE GEBERTİRİM LAN PİÇ ! , OĞLUM EĞER VARYA ELİNİ DAHİ ONA SÜRERSEN ÇOK PİŞMAN OLURSUN " diyerek bağırdım bir sinirle . O ise hala güler alay ediyordu . İyice canımı sıkmıştı .
"Polis falan çağırmicağım bana hemen konumunu at " dediğimde sofradaki herkes yüzünü bana çevirdi ve merakla yanıma geldiler sessiz bir şekilde Ali ,
"Özgür bir sorun mu var ?"dediğinde bir dakika der gibi baktım . Herkes merakla baka kaldı .
Doruk ise hala avaz avaz gülüyordu . "Sen o lafımı ciddiye mi aldın ? Ben direk gelmeni istemiyorum.Neden biliyor musun ? , eğer olurda gelirsen buraya ....canından olursun . Bir kız için değer mi sana bu?" Dediğinde bu sefer gülen ben oldum .
"Eğer ki sonsuza denk onu Özgür bırakıcaksanız ben sadece canıma kıymam herkesin canını kıyarım , herkesi öldürür karşıma alırım , O kıza bir şey olursa da . Ne kendimi nede senin cesetini affederim "dedim büyük bir nefret ve öfke ile .
"Hadi canım ! O derece mi aşık oldu şu zavalcığa yazık , neyse madem bu kadar güveniyorsun kendine beni öldüreceğinden .....Gel sağada bekliyorum seni ." Dediğinde arkadan Yağmur sesi geldi
"Yardım edin !...BIRAK YA BIRAK .....Yeter ....Yardım edin NOLURR"
Sesini duyduğumda , kalbim sıkıştığını hissettim nefes almaz oldum sinirden kafayı yemek üzeriydim . O acı çekerken ben burda bir saniye daha duramazdım . Bir saniye daha nefes almazdım , bir gülüş dahi bir tebessüm dahi atamazdım .
Biranda sesli aramanın kapatılması ile ürperdim ve mesaj sesi ile kendime geldim mesaja baktığımda bir konumdu . Gözlerim fal gibi açıldığında hemen arabaya koştum , tabi naptığımdan haberi olmayan Ali , Zehra , Burak ve Beyza arkamdan gelerek sesleniyorlardı .
"Özgür , kardeşim sakin dur Noldu ?" Diyen Burak
"Yağmur'a nerde ?" Soran Zehra
"Nereye ? Özgür neden gidiyorsun ?" Mız mızlayan Beyza
"Yanına gelimi abi ?" Söyleten Ali'yi
Umursamadan arabaya bindim cevap bile verme arzunda bulunmadım . Kimse ile muhatap olmadan konum açarak telefonu arabadaki telefon asma yerine astım ve arabayı hızla çalıştırarak sürdüm .
Yan aynadan baktığımda Ali ve herkes bir araba ile beni takip ediyorlardı . Bunu görünce bir elime telefonu aldım diğer elim ile arabayı sürmeye devam ettim .
Ali'ye bir mesaj attım
Özgürden Ali'ye.....yazıyor
Ali durum ciddi sizi bu olaya katamam dön lütfen .Gönderildi
Ali'den Özgüre........ yazıyor
Olmaz Abicim , sen nereye ben oraya .Lütfen ısrarda bulunma ne dersen de gelicem .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...