Özgür,
Nasıl birisin beni kafamı böyle karıştırabilirsin . Hayatımda ilk defa birisine karşı garip hisler yaşıyorum. Onunla her göz göze gelişimizde içimde kalbim çok hızlı kan basıncı yapıyor,******
Bana ne yaptın öyle be Sakar kız ,
******
Ona notumu verebildim ama bir cevap dahi hiç bir şey almadım evde saatlerdir oturduğuma rağmen berkide... barışmak istemiyordu bilmiyorum.Biranda telefonum çaldı . Oturma odasına doğru illerledim elime telefonu aldım arayan kişi canım Kardeşim Ali'di. Onu çok özlüyordum uzun zaman sonra sonunda aradı hemen açtım.
"AAaa sen beni ararmıydın ya " dedim sinirli bir şekilde.
"Selam vermede hemen laf sok bana tamam mı canım abim,"dedi. O kadar uzun zaman olmuştuki aramayalı o yüzden selam bile hak etmiyordu.
"Aah hadi tamam tamam, selam be aramazdın beni hiç noldu ?,""Şimdi arayasım geldi Allah Allah , Neyse ne dicem müsaitsen buluşalı mı ? ". Bunu dedikten sonra yaklaşık bir müddet şok olmuştum . Çünkü o türkiyede yaşıyordu ve ailem ile beraber (aile demek istemediğim o insanlar ile ) . Babam kardeşim asla yurt dışna göndermezdi onların göz bebekleridir kardeşim ama artık nolduysa şuan o burda ispanyada.
"Aloo orda mısın Lan !" Sonunda konuşmaya başlamıştım.Dediğim tek şey "Ciddi misin ?"dedim . "Biliyorum şaşırdın ama gel bir yere gidelim orda anlatayım sana ." Dedi .
"Sen ciddisin , burdasın yani , aaa tamam buluşalım konum at geliyim " nedense yalan gibi geldi bana ama gerçektende evde değildi arabadaydı arkadan trafik sesleri geliyordu . İspanya çok kalabalık bir ülke olduğundan burası kalabalıktır Antalya'dan .
Bir anda konum mesajı geldi açtım . Şaşırdım bana çok yakındı hemen arabama bindim ve konuma doğru yol aldım . Attığı konuma vardım bir lokantaydı . İçeri girdiğimde beni garsonlar karşıladı adımı sordular ve beni bir masaya aldılar, sanırsam Ali rezervasyon yaptırmış adımıza. Masaya gittiğimde o daha gelmemişti. Aradan bir beş dakika sonra kapıdan girdi , kalbim çok hızlı atmıştı çünkü yaklaşık 7 senedir görmedim onu , masaya doğru yavaş adımlar ile geliyordu .
Çok büyümüş ve değiştmişti . Kahverengi saçları ile boyu uzamış yüzüne sivilce kalmamış genç yakışıklı bir adam olmuştu aslında zaten her hali ile mükemmeldi .
Sonunda yanıma varmıştı direk kolarımın arasına aldım . Saçını dirseğim ile okşarken
"Seni şapşal kaçtın mı yoksa evden " dedim . Kafasını kolumdan çekerek ,
" hehe aynen kaçtım , kaçabilirimiyim o evden sence . Otur anlatıyım." Oturduk ve anlatmaya başladı."Uzun zamandır istiyordum gelmek ziyarete olsun , başka nedenlerden olsun sıkılmıştım evde, babam aşırı yalvardıma rağmen kabul etmemişti . Benide evledirme kararı aldılar kafamın etini yediler evlen artık büyüdün torun istiyoruz diye, bende düşünmekten bir fikire vardım" dedi şoklar hayretler içerisinde dinlerken .
"Sanaldan 2-3 aydır bir kızla tanıştım , türkiyeden ispanyaya geldi benim için çok samimi bir kız bende babama onunla evleniceğimi söyledim, " ben aşırı şaşkındım anlattıklarından ve içimden ya Yağmursa onun tanıştığı kız çünkü yağmur daha yeni geldi buraya.
"Ne zaman gel miş senin için buraya " diye sordum malca, " Bilmem heralde okul bittiği günün akşamı yani 10 haziran dı heralde " kalbim duraksama başladı.
O tarihite ben ve Yağmurun ilk tanıştığımız anın tarihidi.
Derin bir nefes aldım yok dedim değildir ya dedim . Sonra " Adın ne?" Diye sordum. Şaşırdı çünkü bu bütün konudan tek bunumu merak ettimiştim ." Gelçekten mi hiç sormicak mısın nasıl kabul etti diye ne zaman geldim falan , kız adına mı takıldın " dedi .
Bir şey beli etmemek için sadece gülümsedim ardından " onlarıda anlatırsın adını merak ettim ama " dedim.
"Oof tamam , adı Beyza " dedi . Soluklandım çok rahatlamıştım Yağmur değildi. Sonrada baba demek istemediğim adamın nasıl ona izin verdiğini anlatmaya başladı.
"Ya ben evlencem deyince gözleri kör oldu zaten çok istiyorlardı " gözümü devirdim side eye bakışı attım. "İşte ondan sonra bir müddet verdiler onunla burda tanışıp gelmemi " dedi.
"İyi hayırlı olsun ne diyim , buluştunuz mu hiç? " diye sordum . "Evet , daha dün buluştuk " dedi
"İyi yaptın " dedim ve çaydan bir yudum aldım . Değişik bir bakış attı " ee sende ne var bir şeyler varmı " dedi. Ne demek istediğini anladım fakat anlamamış gibi yaptım " ne , ne var"
Dedim."Ya anlamamış gibi yapma be, kız falan işte ben senden 3 sene küçük olduğuma rağmen evleniyorum sen koca adam oldun yok" dedi haklıydı . İnede " yok çok şükür " dedim.
Öyle muhabbet sohbet ederken . Kapıdan dört tane takım elbiseli kalıplı adamalar girdi.
Nedense bir gariplerdi, gözlerim hep onlara kaydı sebebsizce ."Hey neye daldın öyle "dedi Ali, " ya şu gelenlere bak bir garipler babamın adamları olmasın onlar" dedim .
"Ooof boşver öyle bir şey olmaz babam bana güvenerek yolladı arakamdan adam yollamamıştır " dedi ve garsonu çağırıp hesap istedi. Hesabı ödedikten sonra çıktık . Tam arabaya binecektikki o adamlar arkamızdan ."Hışşt , buraya bakın " dediler , "sorun ne?" Dedim . bu adamlarda bir şey döndüğünü anlamıştım. Hiç bir şey demeden saldırmaya başladılar kardeşimi yanlarına çekip dövmeye başladılar sorunları kardeşimdi bende daldım .
Birini kişiyi rahat yere indirdim fakat diğer bana bıçak çekti ve koluma sapladı birazcık sıyırmıştı ama ben böyle durumlara alışıktım hemen onu yere indirdim diğer kalan ikisini kardeşim indirdi sonra hemen arabaya atladık, fakat çok pis yaralanmıştık ikimiz .
Hemen kendi evime doğru yol aldım yanımda kardeşim eşşek gibi anırıp gülüyordu.
"Komik mi gelçekten ?" Diye sordum .kahkahalarla "Aayyy çok iyidik ya ,Nasıl indirdim iki tane koca adamı " dedi elim acıdığını gören Ali bıçağın saplandığı yere baktı ve " aaaa Özgür bıçaklanmışsın " dedi kahkasını yutmuştu ." ya yok bir şey acmıyor boşver eve gidince pansuman yapar sararım " dedim arkasından konu değiştirmek için " harbiden ya aşırı iyidin sen , sen gerçekten değişmesin güçlenmişsin" dedim . Ona bir özgüven geldi " heralde canım bizde 7 sene boş durmadık sağolsun babam çalıştırdı" dedi . "Ttüh "dedim yüzümü çevirdim ve hiç bir şey demedim sadece yol baktım .
O babama olan nefret değişmicekti, o İnsan katili çocukluğumun katili o şerefsiz adam kahretsinki o adam , benim babamdı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomansaLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...