Bir gün bu şekilde rahat geziceğim ve kendi evimde kendi arkadaşlarımı getirip ağırlıcağımı hiç tahmin etmezdim. Ama şuan o kadar özgürümki sadece bunlar değil hayallini kurmadığım şeyleride yapabiliyordum . Şimdide bir bara gidicektim
___________________________________________________
11.bölümKapı tık tıkladığında anlamıştımki Zehra geldi. Ayağa fırladım Özgür ve Ali bana bakıyorlardı Özgürün sorduğu soruya cevap bekliyorlardı.
"Evet birisini bekliyordum aslında ama önemli değil siz burda oturun geliyorum "dedim ve salondan çıkarak heyecanla kapıya doğru yürüdüm .
Kapı ve ellerim sanki kitlenmişti , çözemiyordum elim kapının koluna gidemiyordu heyecandan.
Zehra hala avaz avaz kapıyı tık tıklıyordu . Açtığımı görmeyince zile bastı . Salondan gelen sesle kendime geldim
"Sakar kız kapıdaki arkadaşın ağaç olucak açsana !" Dedi özgür . Kendime tokat atım bu da kendime gelmemi sağladı . Kapıyı açınca.....
Karşımda Zehra vardı yanında valizleri vardı. Hiç bir şey demeden kolarıma aldım ve sıkaca sarıldım belimden tutu bende omuzlarından . Sıkaca , bırakmamaya sarıldık sanki.
Biranda bıraktım istemeyerek .Bana gülümseyerek " daha beni ne kadar bekletecektin"dedi.
Hayranlıkla güzeliğini ve tatlılığını seyrettim daldım yine."Hey artık içeri almicak mısın?" Arakasına dönüp merdivenleri işaret edip " gidiyim yani şimdi ?" Deyince dalgınlığım gitti . Gözlerimi büyütüm kaçımı çatıp.
"Ya ne saçmalıyorsun dalmışım güzelliğine geç içeri be" dedim . "Peki öyle olsun " diyerek içeri girdi valizi dışarda bıraktı benden biraz uzaklaşıp arakasına dönüp bana bakarak "valizlerimi sen getirirsin canım" dedi ve güldü. Salak ya başladı işin dalgasına .
Valizleri alıp hemen içeri girdim kapıyı kapatım . Ve salona doğru yürüdüm . Zehrayı gören Özgür şaşırdı "kim bu " diye Aliye sordu "Nerden bilim ben ayo , sen onunla arkadaşsın ben mi bilcem , bu soruyu benim sormam gerekiyor" dedi Ali .
Salona girdim " Sakin arkadaşlar , bu Zehra tanıtıyım lise arkadaşım " Zehra , Ali'ye ve Özgüre yaralarına bakıp kaşlarını çatığını gören Özgür , "Korkma bir şey değil bunlar küçük bir kavga" Özgür ayağa kalkıp yanına gidip elini uzattı "burada memnun oldum Zehra ben de Özgür şu kızın , yani Yağmurun hem komşusu hemde arkadaşıyım" dedi .
Ali ise oturduğu yerden " bende Ali , yağmur ile yeni tanıştım bu erkek ise benim abimdir kendisi , memnun oldum " dedi dinleyen Zehra gülümseyerek başını saladı ve Özgürün elini sıkarak " memnun oldum Özgür " ardından "memnun oldum Ali" dedi .
Ayakta olan Özgür Ali'ye başını dönüp "kalk gidelim sonra geliriz biz, " dedi sonra bana baktı "Arkadaşın dinlensin beliki uzun yoldan gelmiş" valizler bakarak "sonra biz size ziyarete uğrarız zaten burdasınız " deyince baktım ve anlayış gösterdiği için gülümsedim.
Ali sonunda kalkıya bildi, ikisi salondan çıkıp kapıya doğru giderken Zehraya bakıp "Geliyorum şunları bir yollayım " dedim Zehra bana gülümseyerek başını saladı .
Arkalarından gittim . Kapıda ayakkabılarını giyiyorlardı beni görünce Özgür başını kaldırıp bana baktı " Her şey için sağol Sakar kız" dedi ve gülümsedim Ali yanda sırıtıyordu piç neyse. Merdivenlerden kendi evin katına çıkıyordu.
Tam yukarı çıkıcakken bir basamak inip bana "Yarın akşam atıcağım konuma gelmek ister misin ?" Diye sordu . Garipsedim ve şaşkın ona " Ne konumu ?" Diye sordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...