Kim bile bilirdiki bir gün özgür olucağıma . Bir gün istediğim o serin oksijeni çekiceğime . Şahsen ben bile bilmiyordum hayalini bile zar zor kuruyordum ve işte gün o gün.
*Şarkı bittince rahatlamıştım kulaklıkla beraber göz bandını çıkardım . Karşımdaki o güzel manzaraya gözüme büyü yapılmıştı resmen gördüklerime inanamıyordum . Başka bir evrenden dünyaya bakıyordum her şey yukardan küçücük görünüyordu. Arabalar minnoş ötesiydi . Bir kaç saat sonra varıcağımız İspanyaya vardık . Hiç inmek istemiyordum oysaki
O hayran kaldığım manzarayı geride sadece bir anı olarak saklamak istemiyordum. Ayağama sanki bir ip bağlıydı uçaktan zar zor inmiştim . Beyza ile beraber havaalanına girdik eşyalarımızı almaya tam ı sırada Beyza'ya gerçeği anlatmamın gerektiğini hissettirmiştim .Ağzımdan çıkı verdi.
"Beyza ben aslında izin alarak gelmedim" dedim . Söylediğim şeyi tam algılamayan Beyza "anlamadım " dedi . Uzun uzun her şeyi baştan anlatınca bir anda bağırdı "NE!.?"
"SEN ŞAKA YAPIYORSUN DİMİİ ŞAKAA DİMİ?" Tepkisi gerçekten çok abartıydı " hayır gerçekten kaçarak geldim evet kaçtım" dedim o an yaşadığım o hissi size anlatamazdım "Ben gidiyorum " dedi"Ne halin varsa gör ben senin bu sorumluluğun üstlenemem kusura bakma" dedi . Orda şok geçirdim en yakın arkadaşından bunu duyan kimse aynı şeyi onada olurdu.Hayretler içinde "AMA...Ama ben burda tek başıma napıcağım nolur gitme" dedim .
Hemen arkasından " Neden niye beni burda bırakıcaksın bizim 4 yıllımıza noldu?!"
Dedim...
Bana bunu cevapladı "üzgünüm sorumluluğunu ben almam affet , beni Lütfen"
Dedi.... Arkasına bakmadan valizini çekip gitti ."affetmicem " dedim arkasından ve artık yapa yalnızdım kimsem yok artık . Özgürlüğümü tek başıma yaşacaktım.
Tam o sırada Adımım soyadımımla beni arıyan polisleri duydum , arkama döndüm arkamda 4 tane polis insanlara benim fotoğrafımı gösterip beni arıyorlardı işte orda babamın benim kaştığımdan haberi olduğunu anlamıştım fakat buraya kadar geldim pes etmiceğim
Dedim ve çantamı açıp hemen gözlük ve şapka kaptım ve giydim ardından hızlıca havalimanından çıktım havalimanın yanında çok fazla taxi vardı birisine atladım şöförcü bana hem şaşkınlıkla hemde yan gözle bakıyordu ne yalan söyleyim çok tırsmıştım.
Biran bana bir özgüven geldi ona ne kadar güçlü bir kız olduğum göstermek adına onunla sert çakıştım ters ters baktım . Ama maalesef adama hala bakıp kesiyordu gözleri ile . Üst bölgemden aşağa bölgeme kadar taradı artık o kadar tırstımki beni indirilmesini istedim hemde polisle tehdidi ederek.
(tabi bunları ingilizce konuşuyordum ispanyolcayı bilmiyorum)"İndir beni burda yoksa seni polise veririm seni sapık piç!"dedim
Adam polis korkusundan benden para almadan indirdi . Korkudan nerde indiğimi bilmiyordum gecenin vaktinde ben nerdeydim . Kapkaranlık sadece erkeklerin bulduğu korkunç bir mahalledeye inmiştim . Artık geriyede dönemezdim ne araba nede taxi geçiyoru saatte baktığım gece 2yidi çok korkuyordum. Ama artık harket edip yürüyüp kalıcak yer bulmalıydım . Hala üstümde marka şapkam ve marka gözlüğüm vardı . Babamın adamları beni görür diye çıkartmamıştım . İşte bu pahalı eşyalarım ve güzelliğim (kendimi övme şeklim) bütün sapık sarhoş erkekleri kendime çekmiştim istemeden. Daha yolun yarısına vardığımda arkamadan sesler duymaya başladım birleri beni takip ettiği belliydi bunu anlayan ben kocam adımlar atıyordum berki kalabalık yer bulup kaybettirim kendimi diye. Fakat ben her büyük adım attıkça onlarda atıyordu . Bir andan birisi kolum tutu ve kendine doğru çekti elimdeki valizim yere düşmüştü . Diğer erkek ise valizimi karıştırırken beni tutan erkeği itirmeye çalışıyordum aynı zamanda bağırıyordum. Beni tuttan adam tam beni taciz edicekken biri geldi ikisini tuttu ve öldüresiye dövdü bunları ağlayarak izleyen ben fırsatı yakalayıp valizimi alıp kaçmaya başladım koştum koştum koşarken bozdukları saçımı ve kaydırdıkları elbisemi düzenliyorum aynı zaman içimden"Evden kaçmakla büyük bir hatamı yaptım !" Diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...