Her şey yolunda giden bir hayatta yaşamağın tadı bir başka . O kadar mutluyum ki yanımda en yakın arkadaşım ve değerli komşum , kendi evim ve en önemlisi özgürlüğüm var .
_______________________________________
12.BölümSonunda gözümü açabilmiştim , Zehra yüksek sesli bir alkış ile uyandığımı tebrik etti.
"Helal sana be Yağmur nasıl uyanabildin bu erken saatte" söyletirken gözümü kıstım kendime varmaya çalışıyordum .
"Aaah...Nedenki saat kaç ?" Diye sorduğumda "Aşkım saat 4 çeyrek geçiyor " söylediğine inanmayan ben gözlerim devirip "şaka mı yapıyorsun ?" Diye sordum. Biran da yanındaki telefonunu eline alıp ekranını açtı ve bana uzattı .
"Şaka yapıyormuş gibi bir halim mi var !?" Dedi. Şaşkınlık yüzümü kapladığında "NEEE!" Diye çığlık atıp ayağa fırladım saat harbiden dördü çeyrek geçiyordu akşama az kalmıştı .
Özgür beni bir yere davet etmişti onu aklımdan çıkarmışım . Ama napim dün çok çalıştım
Temizlik yapmaktan yoruldum yetmiyor pansuman yaptım oda yetmiyor Zehra ortaya çıktı .
Dün çok yorucu bir gündü bir zahmet bu kadar uyuyayım .Zehra kolumdan çekerek beni mutfağa sürükledi. Mutfağa girdiğimde karlılaştığım şeye inanamadım . Mükemmel lezzetli görünen bir kahvaltı masası . "Bu ne Zehraaa aaayyy çok güzel yapışsın "diyip masaya uçtum.
Masanın üzerinde neler neler vardı . Patates kızartması (en sevdiğim) salam zeytin bütün peynir çeşitleri , reçel , çikolata , salatalık , çerez domates ve en sevdiğim meyve olan çilek vardı . Masayı o kadar özenmişki mükemmel görünüyordu . Süslemeler bile eklemişti.
Ocakta yanan çayın buhar sesi içime bir ferahlık verdi . Ama çayın acil altı kısılamsı gerekiyordu. Zehra koşa koşa "aaaay çay" diye ocağın altını kıstı .
Gülüp durdum , Zehra sinir ile bana bakarak " komik bir şey mi var Yağmurcum ? Bir de o kadar kahvaltı hazırlamışım " ben onu yerim ya kıyamam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...