Beyzadan sonra tek bir arkadaş edindim ve onuda kaybedemezdim . Kendi hattamdı dolayı onu kırmıştım . Onudan özür dilcektim ... fakat evine çıktığımda evde yoktu her yerde aradım terasa çıktım yoktu sanırım bir yere gitmiş olmalıydı , içimden " Neyse o gelince özür dilerim " dedim . Evime döndüm karnımda gelen seslerle acıktığımı fark ettim fakat yencek gerçekten hiç bir şey yoktu bu yüzden bu gün kahvaltımı bir restoranda yapıcaktım .
Bildiğim üzere burda antika bir restoran varmış. Yapancıların ziyaret edip lezzetlerini tattıkları güzel şık bir restoran. Oraya gitmek için hazırlanmaya başladım. Dolabından karne günü giyemediğim o lacivert elbisemi giydim onu çok seviyordum. Makyaj aynasına oturdum ve ailemin evinde yapmadığım o makyajları bugün yaptım aşırı mutluydum . Üstüme bir ceket aldım ve evden çıktım apartmanın tam karşısında küçük bir bakkal vardı . Orya girdim ve kendime bir baker sigara aldım .Evet ben içiyorum aslında ailem bunu bilmiyor okulda başlamıştım içmeye Lise ikide.
Çünkü stresimi gideren tek şeydi .Bir dal çıkardım ve içmeye başladım dal bittince yanımda duran çöp kutusuna atım . Ardından bir taxi bekledim sabah olduğundan dolayı taxi şoförlerinden korkmuyordum . Bindim ve yaklaşık 15 dk uzaklıkta olan lokantaya varmıştım . Hemen indim aşırı acıkmıştım bir masa oturdum ve garsonu çağırdım . (İngilizce konuşuyorduk).
"Kahvaltılık çeşit çeşit taplar getirir misiniz ?"dedim .
"Tabi, adınız söyler misiniz ?"yemekleri adıma yapıcaklardı ama yağmur diyemezdim.
"Luna" dedim .söylediğim ismi elinde tuttuğu deftere geçirdi " 5 dk yemeğiniz hazır "
Gülümsedim ve başımı salladım. Lokanta gerçektende çok hoş bir havası vardı bira dolu rafların bulduğu bir yer vardı çok güzel görünüyorlardı ama ban dünü hatırlatıyordu. Etrafa bakınırken gözümü kapıdan giren kişiye çevirdim. Gelen kişi Beyza'ydı yanında yakışıklı
Takım elbiseli biri vardı . İkisinin arasında gülüşmeler vardı . Beraber tam arkamda masaya oturmuşlardı ben Beyzanın sırtını görüyordum o ise beni görmüyordu . Ama ne olur ne olmaz yüzümü menü defteri ile kapattım ve arada bir onlara bakmaya çalıştım.Beraber çok mutlu gibilerdi gülüşüp sesli kahkahalar atıyorlardı . Bende o sırada sanki etrafı çekiyormuşsuna onları çektim .
Yemeğim geldi "Buyurun Luna hanım , afiyet olsun " dedi garson . İyikide ismimi vermemiştim yoksa beni fark ederlerdi . Arada bir arkasına dönüp etrafa bakıyordu Beyza . Onun yüzü her gördüğümde iğreniyordum . Eski anılarım canlanıyordun .
Birandan onun ağzından bir şey duydum . "Ali ya hiç komik değildi şakan ,üstüm kilendi" dedi. Yanındaki erkeğin ismini öğrenmiştim ve Türk olduğunuda fakat ben bu bilgi ile napıcaktım . Aslında Ali sayesinde Beyzanın kaldığı ve naptığını öğrenebilirdim . Beyzanın üstüne sanırım bir şey döküldü onu temizlemek için lavaboya gitti. Bu fırsatı değerlendirip Alinin yanına gidicektim ki . Gidememdim ona ne diye bilirdim " bana Beyza hakında herşeyi söyleceksin " çok saçmaydı . Şeytanın aklına gelmez bir fikir bulmuştum . Ayağa kalktım ve onların masasında sanki aya bileğim burkuldu gibi yapıp "aah , ayağam kahretsin !" Dedim Türk olduğum anlaşılsın diye . O da zaten beni tutu ve " aah merhaba siz türk müsünüz?" Diye sorunca aklıma Özgürle ilk tanışma anımızı hatırladım saf gibi bende bunu sormuştum işimdi daha çok haklı görüyordum onu.
"Aa evet , sizide öylesiniz merhabalar " dedim ve elimi uzattım . Ellimi sıkıtı ve
"Burda türk görmek ne güzel " dedi .
" evet öyle ne güzel " dedim . Ayak bileğim ağrıyormuş gibi yapmaya devam ettim . Beni tutup sandalye otururucaktı . Ondan destek alarak kalktım Beyza dönmeden gitmeliyidim."Her şey için teşekkür ederim kız arkadaşınız gelmeden gidiyim . Yanlış anlamsın " dedim ağzından laf çalmaya çalıyordum.
" iyi düşünmüşsün her şeyi yanlış anlayan bir sevgilim var. Rica ederim burada ." Dediğinde şoka girmiştim daha İspanyaya geleli 3 gündü ne ara sevgili yapıp bu kadar tanıyabilirdi.Yoksa zaten bu erkek hayatında daha önce varmıydı ve bana söylemiyor muydu?.
Gerçekten şok ediciydi. Yemeğimi yemeden hesabı ödedim ve çıktım . Çünkü ben Beyza ile tanıştırabilirdi eğer kalsaydım . Hala yüzümdeki o yüz ifadesi ile duruyordum .
Taxi bindim ve eve geri döndüm . Evimin kapısını açarken , içeri girerken koltuğa otururken bile aklımdan çıkmıyordu yaşadıklarım. Koltukta oturdum ve çektiğim fotoğrafı telefonumdan bakmaya başladım. İçimden " Beyza sen ne haltlar ediyorsun " dedim .Ardından koltuğa uzanıp tavana bakarak uykuya dağıldım. Rüyamda ;Bembeyaz bir kutunun içerisinde gibiydim . Yanımda Özgür vardım ( neden o vardı bilmiyorum) .
Yanıma yaklaşım elimi tutu ve beni çekerek yürümeye başlıyordu o her adımın altında çimenle çiçekler çıkıyordu , bir anada durudu " ben hep senin yanındaydım" dedi . Garip bir şekilde ne olduğunu anlamamıştım .
Bir kapı sesi ile gözüm açtım hala aynı koltukta hala üstümdeki elbisemle yatıyordum. Kalktım ve kapıya yöneldim. Açtığımda karşımda Özgür ve elinde bir tabak yemek vardı . Beni kısa elbise ile gördü saçım karman çormandı uyduğumdan dolayı maskaram bile akmıştı benim en çirikin halimi görmüştü. Gözleri büyüdü."Aramız bozuk biliyorum , son yediğim tokatan dolayı . Ama biz hem komuşuyuz hemde arkadaşız dimi bu yüzden de sana yemek getirdim , yani bugünde senden bir sakatlık çıkmasın diye , "ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim."Yorgun gibi görünüyorsun tüm gün evde değildin sanırım, "dedi . Sadece başım saladım uykusuzluktan .Elinden tabağı aldım .
"Bir şey demicek misin -?" Dedi . Sadece sustum sustuğumu görünce dönüp gicekti"o zaman iyi geceler Sakar kız sen git uyu dinlen" dedi .arkasından " özür dilerim " kelimesini duydu. Bana doğru döndü bu sefer daha büyük bir gülümseme attı " bunu barışalım mı ? Olarak kabul ediyorum , ve evet barışalım !" Dedi.
Gülerek "iyi geceler " dedim ve kapıyı kapatım , elimde nefis kokan bir yemek vardı üstü örtülüydü açtığımda . Çok güzel gözükken börekler vardı . Örtüyü full açtığımda bir not ile karşılaştım . Nota ; "seni kırdıysam gerçekten üzgünüm afet lütfen, " yazıyordu . O tokatı ben attım ona ama o hala kendisininde bir suçunun var olduğunu düşünüyor asılında tek suçlu bendim o gün doğru söylemişti ben içmiştim ve ben öpüştüm. Böreklerinden bir tanesi kaptım ve ağzıma koydum . Özgür bir erkekeğe göre aşırı güzel yemekler yapıyor . Çok güzeldi.
Asıl sen beni affet Özgür...üm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...