Ah Özgürlüğüm , bazen bana ne kadar çok iyi gelsende bu sefer seni anlamaz oldum , garip hareketlerin hem çok çekici geliyor hemde üzüyor beni , berkide bunlar normal şeyler ama ben böyle şeylere alışkın değilim bu kadar ilgiye yada bu kadar yakınlığa seni sevmekten korkuyorum Özgürlüğüm hemde çok eğer olurda sana aşık olursam .... Bilki ikimiz çok acı çekiceğiz . Babam asla beşimi bırakmacağını biliyorum bizi asla bileştirmecek bir arada olmıcağız , berki de sen istemiceksin ....
______________________________________________________________14.Bölüm
Notu okurken istemsiz gözümden bir yaş düştü , aslında üzcü yada kötü bir şey içermiyordu fakat onun bana olan ilgisi çok farklıydı ve garipti aslında , sanki beni daha önceden seneler önce tanıyor gibiydi bu yüzden garibime giden buydu , Zehra doğru mu söylüyordu acaba sadece ben ona karşı his yaşamıyorum sanki ondada bir şey var gibi ,
Özgürün nota yazdığı dikkatimi çekmişti, fotoğrafımı çekmişti o fotoğrafa bakmak için notun bırakıldığı masaya takrar baktım çevrilmiş bir resim vardı . Elime aldım ve çevirdiğimde yüzümde büyük bir gülümseme oluştu. O kadar sevindimki içimdeki kelebekler uçuştu , gerçekten onunda dediği gibi manzara ile mükemmel çıkmıştım .
Fotoğrafa bakarak " Bunu hayatım boyunca saklıcağıma söz veriyorum Özgürlüğüm " dedim . Fotoğrafı ve notu kazağımın cebine koyarak terliklerimi giyip aşağı indim Zehra uyanırsa ve beni bulmasa ona ne olur bilemiyorum , yada bir şey olmaz bilemiyorum .
Merdivenden çabucak indim ve evimin kapısına vardığımda kapıyı hafifçene çaldım çünkü sabah erken saatti ve komşuları rahatsız etmek istemedim. Kapıyı 5. Defasında sonunda açabilmişti . Kapıda duran Zehra mı değilmi anlamamış bir biçimde baktım . Karşımda enerji dolu süslü puslu hafencicik tatlı bir kız vardı .
"Ooo güzellik ne bu şıklık nereye sabah sabah " diye elimi kapıya yaslandım .
"Seni alakadar etmiyor canım" dedi çocuk gibi . İçeri girip kapıyı kapatıp kapıya yaslandım ve elerimi arkama alıp "pardon pardon öyle mi Zehracım " dedim ve arkasından "söylemeden hiç bir yere gidemesin!" Diye ekledim .
Kaşlarını kaldırıp gözlerini kıstı ve iki elini doladı ve bana " ooof" ofladı . "Tamam be Burakla buluşcağız"dediğinde ağazım açık kaldı . "NE.!?" Diye oldum . "Kız ne zaman numarasın aldın randevu aldın öyle daha yeni tanıştığın bir ile " değimde kolarını birbirinden çekip indirdi ve .
" sen uyurken arabada biz konuştuk , beni tatlı buluyormuş ve benle daha çok görüşmek istediğini söyledi bende numarsını istediğimde verdi . Ardından bana yarın için bir yere rezervasyon yaptırdı . " diyip gülümsedi ama ben oldukça ciddi ve sinirliydim .
"Kızım sana ne yapıcak allah bilir daha doğru düzgün tanışmadınız alt tarafı bir danstı ve sarhoştun "dedim sustu ve öylece bana baktı ."Ciddim kendini hemen el verme bir erkeğe " dediğimde karşılık verdi " üüüf diyene bak sanki sen kendini Özgüre ele vermedin " dedi ve beni ittirip kapıyı açtı ben ise hem utandım hemde sesiz kaldım . Ayakkabısını giyerken "bizde tanışmak için bugün buluşuyoruz şipşak seni" dediğinde ofladım ve onu onaylarmışsına baktım ve "Hadi o zaman kolay gelsin , ama sana dokunmasına izin verme yoksa ona napıcağımı bilirim " diyerek kapıyı kapatırken bana tamam dedi ve "Çauuu" diyip gitti ben ise kapıyı kapatım . Ve oturma odasına doğru yürüdüm .
Koltuğa oturup kumandayı alarak bir şeyler izlemeye başladımki kafamı dağıtmak istedim fakat gerçekten tam anlamıyla çok sıkıcıydı hiç bir program bana göre değildi . Her bir programı geçerken aklımda hep o not o fotoğraf ve o vardı . Bir türlü kafamdan çıkmıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
عاطفيةLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...