-Son Nefes|16.Bölüm

17 4 1
                                    


Bir gün bile düşünmedim böyle olucağını keşke düşünseydim, berki hayalim gerçek oldu derdim, ama bu hayal dışı bir şeydi  benim için hemde çok dışı bir şeydi, kaçtığım günden beri korku vardı içimde ama bu gün her şey sanki silindi ve tekrar başlıyor gibiydi.
_________________________________

16.Bölüm

Kapalı olan gözlerimi açtığımda , gözlerimin gördüklerine inanamadı . Özgürün kollarının arasında yüz yüzeydik, burnu bunuma , anlı anlımdaydı , ellerim ise yüzündeydi .
Bu nasıl olur ? Şimdi evet ben uyarken hareket ederim ama bu kadarını benden beklemiyordum .

Ama olduğum halden çok mutluydum , yüzüm gülümsedi yüzünde olan ellerimi yanağını okşadım sessiz bir tonla " Çok güzelsin be Libertad çok " dedim ve kucağından ayrılarak yandaki sehpanın üzerindeki telefonumu açtım saat 5;30'tu güneş daha doğmamıştı ama şimdi doğacak bu anı kaçırmamak istediğim için kalktım olabilidimce sessiz gittim .

Odanın kapısına vardığımda kapıyı açarken biraz ses çıktı ama umarım uyanmazlar . Koridora vardığımda adım adım merdivenlere gittim . Merdivenlerden inerken biraz acele ettim sonunda normel yürüyebilirdim . Mutfaktan bahçeye çıkan kapıdan evden çıktım .

Gökyüzüne baktığımda hala karaydı ama tam kara değil çünkü güneşin ışınları azıcık vurmuş lacivert etmişti . Sahile inen merdivenlerden indim ve terliklerimi bir kenara koyup tabiki çıplak gezdim .

Kuma bastığım her adımda , esen her rüzgarda kendimi huzurlu hissediyorum . Özgürlük bazen sadece bundan ibaret . Denizin ucuna geldiğimde parmaklarım suya değdiğinde varmam gerekken yere vardımı anladım ve çöktüm . Şimdi sadece güneşin doğuşunu izlemek kaldı .

Biranda arkamadan kuma basan bir ayak sesi geliyordu. Arkama baktığımda Özgür geliyordu , elinde bir örtü ile , ve iki tane kahve bardağıyla. Baktığımı görünce .

"Günaydın Sakar kız , "diyerek yanıma çöktü ve elindeki bir kahveyi bana uzattı .

"Kahve değil çikolatalı süt , sıcak yavaş iç" diyip gülümsedi . Ve uzattığı bardağı aldım .

Gerçekten çok sıcaktı . Ona bakıp gülümseyerek " Günaydın Libertad , tam vaktinde geldin güneşin doğuşuna son-"

Dediğimde güneş geldiği yerden beledi kendini gökyüzü maviye ve sarıya dönüyordu .

Özgür "Başlıyor (bana bakıp) doğumaya" dedi ve gülümsedi . O gülünce zaten yüzüm kendiliğinden gülümsüyordu . " evet başladı " diye sesiz bir tonla söyledim .

"Nasıl burda olduğumu bildin "dediğimde

"Huzuru ve özgürlüğü burda deniz kenarında , esen bir rüzgarda ve sıcak elerde arıyorsun"bir anda durdu ve aldığı örtüyü üstüme koyarak üşümememi sağladı .

Ve sözüne devam etti " bunu bildiğim için nerde olduğunu bilebiliyorum sakar kız" dediğinde gülümsemesi bütün yüzünü kapladı . Kendimi çok güvende hissediyordum yanında hemde çok .

Güneş tepeye varmak üzeridi , ama bizim gözlerimiz birbirimizden ayrılmıyordu . Biranda ona "Dertleşmek istiyorum seninle " dediğimde gülümsedi .

"Seninle beraber her zaman dertleşmeye hazırım ben anlat bakalım senin gibi birinin derdi neymiş ?"söylediği şey beni gülümseti ve başladım hayatımı anlatmaya .

"Ben sandığın o enerji dolu kız değilim, hayattımda her yerinde Özgürlük arama çapsına giriyordum , her şeyde Özgürlük , huzur , mutluluk arıyordum . Ailem bulmama müsade etmiyordu beni hep kısıtlarlardı . Beni hiç sevmediler , hiç ailemle mutlu vakit geçirmedim,
Ve sana bir şey şöylim mi ?" Dediğimde bana acar bakışlar atıyordu sanki acıyordu bana ve cevap verdi soruma .

LibertadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin