Bir barda dans edicek kadar özgürdüm bugün .Bir rüzgar esintisi kadar rahattım bugün . Arkada çalan melodi ile mutluydum bugün .
Vi🎶🎵🎶
______________________________________________________________13.bölüm
Şarkı bittene kadar ellerimi boynundaydı onun elide belimdeydi , yaklaşık 5 dakika boyunca böyleydik . Gözüm gözümdeydi , gözleri gözümdeydi birbirimizi tamalayan iki yarım gibiydik
-ki şarkı bitti , herkes dans ettiği kişiden ayrıldı ama biz sanki bırakmak istemiyorduk , bırakmıyordu bende bırakmıyordum . Taki arkadaki salak Ali " Ee ne zaman birbirinizi bırakıcaksınız ?" Diyene kadar .
İçimden " hiç bir zaman " olarak geçti ama maalesefki elimiz birbirimizden çektik ve geri oturduk . Zehrada bizim gibi bırakamıyordu Burağı , bıraktığında ona gülümseyip dans için teşekkür etti yani sarhoşum ama uzaktaki ağız hareketlerini az çok anlıyordum .
Zehra çok mutlu görünüyordu, en azından o dans için teşekkür edebilidi ben teşekkür bile edemedim adama . Sarhoş sarhoş dedikodu yapmaya başladık Zehra'yla gülüp eğlendik .
Bir anda karnım ağrımaya başladı ve kötü oldum , herkesin içinde beli etmek istemedim ama başım fazla dönüyordu kusucak gibi oldum tuvalete gitmek için kalktım kalktığımda Özgür bana bakıp kötü halde olduğumu anladı ve " Noldu iyimisin ? Bir şey mi var" dedi başımı sağa sol yapıp gittim,
Tuvaleti her yerde aradım sonunda bulmuştum, tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım kendime gelmeye çalıştım biran da kusucaktım ki tuvaletin içindeki klozetlerin bir tanesine dayanamayıp içimde ne varsa çıkardım , sıkıntıda tuvalete bir kaç kız vardı beni görünce tiksindiler ve çıktılar umurumda bilde değildi sifona basıp yüzümü tekrar yıkadım . Aynaya baktığımda makyajım alt üst olmuştu ama oda umurumda olmadı ,
Aynada kendime bakarak " sen bu değilsin ,SEN BU DEĞİLSİN YAĞMUR kendine gel KENDİNE GEEELL" diye kendi kendime kızıyordum yüzümü tokatladım ve tuvaleten çıktım geri yanlarına gitmek istemedim bardan direk çıkıp nefes almak istedim ,
Çünkü artık burda nefes alamaz oldum , kimseye haber vermeden öylece çıktım . Kendime bir türlü gelemiyordum . Dışarı çıktığımda etrafa bakındım , birde ne görrim bar bir deniz sahilin yanındaymış , sahilde gezmenin tam zamanıydı bu huzura ihtiyacım vardı .
Sahile inmek için bir merdiven vardı ordan indim ve o gereksiz aptal topuklarımı çıkardım elime aldım ve rahatlamak için kuma bastım , çıplak ayakla yere basmak insana o kadar iyi geliyorki anlatamam hele zemin kumsa dahada rahatlarıcıydı .
Ayaklarımı kuma soktum ve parmaklarımı kaldırıp indirdim parmak arasına giren kum içime ferahlık katı , yürümeye başladım denize vardığımda ayaklarımı suya sokarak orada çömeldim deniz fazlasıyla soğutu gece olduğu için , ama umurumda bile değildi çünkü çok rahatlıyordum .
Kafamı kaldırıp gökyüzündeki yıldızları seyrederken arkamdan bir ses geldi.
"Kaç tane var sayabildin mi ?" Diye bir ses bu sessin sahibini çok iyi tanıyordum o Özgürdü. Arkama bakmadan "saymadım hiç"dedi ve gökyüzüne bakmaya devam ettim o ise gelip yanıma oturdu .Ayaklarımı görünce .
"Sende mi ?" Dedi ona bakıp " Ne , bende mi ?" Gülümsedi ayağanı kendine çekip ayakkabılarını çıkarmaya başladı " insan rahatlamak için çıplak ayakla yürürmüş " diyip iki ayakkabısını kenara attıp tekrar bana baktı ben ona " evet doğru " ayaklarıma bakarak "öyledir" dedim denizin dalgaları ayaklarımıza vuruyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Libertad
RomanceLibertad, size anlamsız gelen bu söz benim için özgürlüğü simgeliyor. Uğlaşmak istediğim o özgürlük o almak istediğim serin rüzgarı size anlamsız geliyor değil mi çünkü siz o havayı çoktan soldunuz . Bende bunu yaşamak için kaçtım... hemde çok uzakl...