"D'mi C'mi?" | 15.Bölüm

18 3 1
                                    


Karanlık yüzünü göremedim, o gece lanetli gecede tam tacize uğrayacaktım ki yüzünü göremediğim bir adam kurtardı beni . İşte o adam şu an en yakınım , komşum , arkadaşım ve ilkim ilk sevdiğim . İlk heyecanımı özgürlüğüm ....Libertad'yim.
🎶🌷🎶🌷🎶🌷🎶
____________________________________________________________________

15.Bölüm

"Eğer bir gün seni kırarsam hem de çok kırarsam beni affetmeni istiyorum , ve isteyerek yapmadığımı bilmeni istiyorum " dediğinde kalbimin titrediğini hissetmiştim . Neden bunu söylediki şimdi ? Sinirlerim bozuldu ve biran kendimi gülerken buldum .

"NE?! Şimdi sadece bunu mu istiyorsun , gerçekten mi ? Koca yarış bunun içinmeydi.?" Dediğimde bana bakıp çaresiz bir bakış attı ve çaresiz bir gülüş.

Aklım hiç bir şey anlamıyordu . Ben başka şeyler ister diye düşündüm ama istediği şey garipti hemde çok, durduk yer istenmez bu diye geçirdim aklımdan ona bakarak . Konu değiştircektim ki bir daha sordu .

"Olur mu ? Sakar kız " dedi gözünde yaş düşerek . Gerçekten ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok sanki beni çok kırmış ve aff diliyor gibi . Gözünden yaş düştüğünden kafasını indirdi görmem için ama gördüm , iki elimi çenesine getirdim ve kafasını kaldırdım onun cevap vermem gerekiyordu .

Gözlerindeki yaşı silerek "olur Libertadim olur , ama benimde küçük bir şartım olucak " dediğimde gözlerini gözümü buldu ve "ne şartı?" Dedi , bir müddet gözlerine baktık tan sonra "karşımda bir daha ağlamacaksın göz yaşlarını silceksin tamam mı ?" dedim

ve evet bunu küçükken babam söylerdi bana, karşına alırdı beni bana bağıra bağıra kızarda söyledikleri bittikten sonra bana acımasız bakış atıp "KARŞIMDA BİR DAHA AĞLAMİCAKSIN GÖZ YAŞINI DİREK SİLİCEKSİN GÖZLERİN ALTINDA BELİRMEDEN " derdi ve ben bu sözü dinlerdim . hep. göz yaşlarımı sadece yatağıma ters yatarak dökerdim bir kişinin karşısında ağlamadım bu güne denk .

Özgürüm bana bakarak "tamam ağlamam " dedi ve başını elimden çekti gözlerini kendisi sildi . Nedense söz tutmasını istedim "Söz mü" dediğimde elimi tutu ve bana bakarak "söz sakar kız söz " dedi başını sallayarak .

Yemek soğumada yemeye devam ettik , bir anda telefonum çaldı arayan kişi Zehra'ydı telefonu açtım .

"Selam aşkım" dedi

" selam naber nasıl gidiyor ?" Diye sorduğumda sesi şekilendi .

"Çok güzel , şu an o tuvalete gitti arayım sana haber veriyim dedim bu gün onda kalıcam haberin olsun " dediğinde şok geçirdim ve

"NEE." Dediye bağırdım "SALAK mısın kızım sen , daha ilk buluşma yaa gerizekalı" diyerek başıma vurdum yanda Özgür merakla izliyordu .

"Ya çok tatlı bir insan ve korkma hiç bir şey yapımacağız sadece yatıcam o kadar " ne demek istediğin anladım yani sikmicek .

"Ya salak evine çağırdıysa ne yapacaksınız ? " dediğimde Özgür her şey anlamıştı ve dişleri ile alt dudaklarını bastırıp kıkırdamaya başladı elimle ayağına vurdum ve ona ters bakış attım .

" ya izin vermem ben, biliyorsun sadece onda kalcam yani , ayrıca sen Özgürlerdesin sende onda kal allah allah " dediğinde sinirlendim. Ve elimle yüzümü kapatım yanımdaki Özgür herşeyi duydu sesli söylediğinden dolayı ve bana olur dermiş gibi baktı .

"Ya ne yapıcaksanız yapın ya " diyerek kapatım . Elimi çektim yüzümden ve kırmızı şarabımdan yudum aldım yutkunarak içtim , o ise yanımda sırıtıyordu. Yemeğimiz bittikten sonra bulaşıkları yıkamaya başladım etraf dağılmıştı . Özgür de oturma odasına geçmişti naptığına bakmak için döndüğümde koltuk yatmış uyuyordu , çok güzel görünüyordu çok seksi. Ay ne diyorum ya ben ooof salağım işte.

LibertadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin