6

952 24 1
                                    

Bir anda olan şeyler her zaman güzeldir. Radyoda en sevdiğiniz şarkının çıkması gibi mesela. Aras'ın gelmesi de benim için bunun gibi bir şeydi. Aras'ın şu anda beline sarılıyor olması bile rüya geliyordu bana. Aras'tan ayrıldığımda saçlarım yeni çıkan sakalına takılmıştı. Saçlarımı çekerken gözlerime bakıyordu Aras. Benden biraz ayrılıp çilek buketini bana uzattığında gülümseyerek buketi elime aldım. "Dediğim gibi seni hala affetmedim" deyip işaret parmağımı ona uzattığımda parmağın üstüne öpücük kondurup "Hakkındır" dediğinde yanaklarımın yandığını hissettim.

Bir anda aklıma gelen Yakup ile arkamı döndüğümde Yakup arabaya binmişti. Bana bakıp gülümsedi ve parmağı ile onayladığında bende onu onayladım. Aras'a dönüp "Yakup'u evine bırakmam lazım" dedim hemen "Tamam bırakalım" dediğinde ona bakarken "Arabamı almadım ben beraber döneriz diye" deyip elini ensesine atıp kaşıdığında arabamı gösterip "Buyurun" dediğimde o da bana aynısını yapınca gülerek arabama ilerledim.

Arabaya binmeden Yakup ikimizin geldiğini görünce hemen arabadan inip arka koltuğa bindiğinde gülümseyerek buketimi onun kucağına verdim. Yakup buketi yanına koyup koltuğun ortasına oturup başını aramıza uzattı. "Bak bakalım tadı nasılmış" dediğimde "Yok abla senin hediyen bu. Abi kızar sonra " dedi telaşla son dediğini kulağıma söylemişti. Aras Yakup'a bakıp "Merak ettim manav güzel dedi ama bak aslanım" dediğinde Yakup çekinerek bir tane çilek aldı. Yakup özellikle erkeklerden çok çekiniyordu. Geçen günlerde Gönül teyzeden babasının sert bir adam olduğunu hatta annesini ve Yakup'u dövdüğünü söylemişti, mahallede bir çok insanın da bunu bildiğini söylemişti. Aras ona bir şey yapar diye korkmuştu sanırım.

Ben arabayı hareket ettirirken Yakup çekinerek bir tane çilek yediğinde gözleri büyümüştü resmen. "Çok güzel" dedi büyülenmiş sesi ile "Afiyet olsun koçum" diyen Aras'ın neşeli sesi ile Yakup rahatlamıştı. Yakup'u evine bırakırken bir avuç çileği eline verip kardeşine vermesini söylemiştim. Yakup koşarak evine girdiğinde Aras bana gülümseyerek bakıyordu.

Arabama binip emniyet kemerimi taktıktan sonra yanımdaki adama dönüp "Gönül teyzenin geldiğinden haberi var mı?" deyip eve doğru ilerledim "Var o gönderdi yanına zaten" dediğinde "Ne diye gönderdi" dediğimde eve gelmiştik. "Git yaptığın yanlışı düzelt dedi" deyince "Başka bir şey daha demiştir Gönül teyzem" deyip buketimi alırken "Babası kılıklı ayı da demiş olabilir" dediğinde kahkahamı tutamadım. "Ayı mı" derken ikimizde apartman girmiştik "Evet Rüya ayı. Hatta ayı oğlu ayı babası kılıklı" deyip annesini taklit ederken gözümden yaş gelmişti. Evimin önüne geldiğimizde Aras "Akşam müsait misin seni bir yere götürmek istiyorum" dediğinde yutkunmuştum sanırım konuşma zamanı gelmişti. "Olur yedi gibi hazır olurum ben" dediğimde Aras rahatlamış olacak ki nefesini verip başı ile onayladı beni.

Ben eve girdikten sonra kapının arkasında Aras'ın ayak sesleri dinledim. Uzaklaştığını anladığım an kucağımda ki buketime sarıp yerimde resmen tepindim. Hemen annemi arayıp olanları anlattığımda o da benim gibi sevinmişti. Anneme o gün olanları hiç sormamıştım o da söylemişti zaten kötü şeylerden konuşmak istememiştik ikimizde. Annem ile biraz konuştuktan sonra kendimi duşa attım hemen. Duşumu aldıktan sonra saat altıya gelmişti hemen saçlarımı kurutup  ördükten sonra sade bir makyaj yaptım.

 Duşumu aldıktan sonra saat altıya gelmişti hemen saçlarımı kurutup  ördükten sonra sade bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Alaca mahallesi (Ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin