Güzel şeyler bir anda gelir derlerdi de inanmazdım. Aklımın ucundan geçmezdi hamile kalmam ve hatta ikiz çocuklara hamile olmam. Daha altı önce bile hayatımda olmayan adama delicesine aşık olmam ise hiç.
Yanımdaki Aras elimi tutup dudaklarıma götürdü. Bakışlarım ona döndüğünde yola baktığını gördüm. Kutay'ı bırakmak için askeriyeye geldiğimizde arabanın etrafını Aras'ın timi sardı birden. Camı açtığımda Polat "Yenge iyi misin" dedi telaşla Hakan "Yenge çok korktuk sana bir şey olucak diye" merakla sorulan sorulara gülümsedim. "Ben iyiyim" dediğimde Asena "Neden bayılmışsınız o zaman" dedi gözlerine bakıp "Hiç ya bir şey değil alt tarafı ikizlere hamilemişim" dediğimde hepsinin donduğunu gördüm.
Timdeki altı kişi bana boş boş bakarken Mustafa ilk şoktan çıkıp "Komutanım ve yengem hayırlısı olsun" dediğimde diğerleride hayırlı olsun dedi hemen. Aras hepsine bakıp "Akşam tüm timi ve Kutay hepinizi mekanda bekliyorum. Saat sekizde herkes ocakbaşında olsun" dediğinde hepsi hazır ola geçip "Emredersiniz komutanım" dediklerinde yüzüm gülmüştü.
Aras ile lojmana geldiğimizde içim bir garip olmuştu. Uzakta olmasak belki bu akşam ailelerimiz ile kutlama yapabilirdik. Ama nasip böyleymiş ki burada bize aile olan insanlar ile kutlayacaktık. Eve girdiğimizde "Aşkım Kemal baba da gelecek değil mi" dediğimde Aras başını sallayıp "Ararım şimdi yavrumda senin neden gözlerin doldu" dediğinde gözlerimin dolduğunu bile fark etmemiştim. Omzumu silkip "Ne bileyim belki bu kadar uzakta olmasak ailelerimiz ile kutlardık diye düşündüm bir an" dediğimde Aras iç çekti. "Ben özür dilerim hatunum. Benim yüzümden ailenden uzaksın ben-" "Sen benim ailem değil misin" dedim elimi belime atıp kaşlarımı çattım. "Ailemin ama-" "Sen bana buraya gelmeden önce babanda olurum annen de ailen olurum demedin mi?" dediğimde Aras belime sarılıp "Hatunum dedim ama-" "O zaman sus Aras" deyip yanından uzaklaştım.
"Aras mı" dedi Aras arkamdan ve "Hem o ses tonu da ne" deyip beni yakalayıp kendine çevirdi. "Adın Aras değil mi" dedim yüzüne bakmayıp başka yerlere bakarak. "Hatun" dedi uzatarak "Aras" dedim bende onun gibi. "Hani ben senin yüzbaşındım" dedi yüzümü tutup göz göze gelmemizi sağladı. "Yüzbaşımsım ama bazen kırıyorsun. Ben sen benden özür dile diye demedim ki öyle. Sadece olsa iyi olurdu ama şimdi de buradaki ailemiz ile kutlayacağız. Hem daha doğuma çok var elbet ailelerimizin yanına gidip onlar ile de kutlarız. Ama sen hemen benim yüzümden diyorsun. Ben istemesem neden buraya geleyim ki? Ben seni çok sevdiğim için buraya geldim ve bir gün bile pişman olmadım Aras bunu kabul et artık" deyip akan gözyaşımı silip devam ettim.
"Ben fark etmiyor muyum sanıyorsun her gece ettiğin duaları. Kaçmayayım diye dua ediyorsun. Ben buraya zorla gelmedim ki kaçayım. Her sabah 'Kapı inşallah sen açarsın' dediğini duymuyor muyum sanıyorsun. Ben seni bırakıp neden gideyim ki? Sen benim sevgime bile inan-" dudaklarıma kapanan dudakları ile sustum. Aras beni susturup "İnanıyorum. Ben senin sevgine inanıyorum sevgilim" dediğinde başımı iki yana sallayıp "Hayır inanmıyorsun" dediğimde yine öpüp beni kucağına aldığında kollarımı omuzlarına koydum. "Hatunum-" "Benden neden emin değilsin ki" dedim dudağımı bükerek.
Aras koltuğa oturunca bende kucağına oturmuş oldum. "Kadınım o nasıl söz. Ben senden eminim. Sen benim karımsın. Sadece korkuyorum işte bir gün senin yanında uyuyamamaktan bir gün bana o kapıyı açmamandan korkuyorum" deyip gözyaşlarımı öptü. "Neden ama" deyip burnumu çektim. "Seni yaradana kurban olayım ben. Benim annem bile buraya gelmedi hatunum. Biz hep Balıkesirdeydik. O bile korktu buradan. Sen o kadar narin ve kırılgansın ki benim gözümde korkup gitmenden deli gibi korkuyorum. Ben babam gibi güçlü değilim sensiz duramam" dediğinde kafamı boynuna yasladım.
"O zaman buralar daha kötü olduğu için annen gelmemiştir ama ben eminim annem gelmek istemiştir" dedim sesim kısık çıksada Aras beni duymuştu. "İstedi biliyorum ama elimden gelen bir şey değil ki sevgilim" dedi saçlarımı öpüp "Yüzbaşım" dediğimde "Yüzbaşının hatunu" dedi içli içli. Kafamı kaldırıp "Bizim artık kocaman bir ailemiz var. Lütfen bir daha böyle düşünme tamam mı" dediğimde gülümseyerek elini yanağıma koydu. "Tamam sevgilim. Tamam hatunum benim" dediğinde gülümsedim. "Allahım nasıl da tatlı gülüyor" dediğinde yanağını öpüp "Güldüren var olsun" dediğinde anlımı öpüp "Hatunum benim be" dediğinde kafamı yine boynuna koydum. "Uykum geldi biraz uyusam olur mu" dediğimde belimi okşayan Aras "Uyu sevgilim" dedi ve ben en güvenli yerde askeri üniformasının içindeki kocamın kollarında kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alaca mahallesi (Ara verildi)
ChickLitKüçük bir mahalleye tayini çıkan Rüya ve Alaca mahallesi sakinlerinin yaşadığı mutlu anlar.