İnanılmaz bir ağrıydı bu beynimi yiyip bitiriyordu. Bütün kemiklerim kırılıyordu sanki sonra tekrardan bir araya geliyordu. Bir boşluktaydım sanki vücudumu hareket ettiremiyordum. Sonra birden yere çakıldım. Dizlerim üstüne düşmüştüm ayaklarım çok ağrıyordu. Neredeydim ben böyle? Etraf bembeyazdı. Kimsecikler çoktu. "Kimse var mı?" diye bağırdığımda sesim yankılandı ve bana daha şiddetli geri döndü.
Ayaklarımın üstüne kapandım. Ne oldu bana böyle en son arabama bana çarpmıştı? Evet ben kaza geçirmiştim. Ölmüş müydüm ben. Önümde beliren postallar ile postallara baktım. "Güzel kızım" diyen sesi daha önce hiç duymamıştım. Başımı yavaşça kaldırdığımda Gönül teyzenin evinde çokça gördüğüm bir yüz karşımdaydı. Gönül teyzenin eşi Fatih Yaman'dı bu. Gözlerim dolmuştu hemen "Ben ben öldüm mü?" dediğimde benim gibi yere çöktü hemen. "Şşt sakin ol miniğim ölmedin" dediğinde yanaklarımı iki yana salladım "Ama ama siz şehit oldunuz" dediğimde gülümsedi. "Şehitler ölmez miniğim duymadın mı bu sözü" dediğinde başımı salladım.
Etrafıma bakıldığımda Fatih bey bana bakıyordu. "Neredeyim ben Fatih bey" dedim merakla "Fatih amca demen yeterli şu an ise Araftasın miniğim." dedi sakince "Ö ölücem mi peki" dedim titreyen sesim ile "Hayır miniğim ölmeyeceksin. Sen aileme bir güneş gibi doğdun. Buraya gelmene izin vermem. Gönül'üm nasıl iyi mi anlat bana, oğullarım nasıl ?" dediğinde gülümsedim aklıma Aras gelmişti hemen o an fark ettim Aras babasına çok benziyordu. "İyi zaten görüyorsunuzdur her gün Kuran okuyor Gönül teyze sizin için. Aras sizin gibi asker oldu hatta yüzbaşı oldu, Baran abide polis oldu" dediğimde gülümsedi "Biliyorum bilmem mi" dedi hemen. "Hepsi sizi çok seviyor" dedim birden "Bende onları çok seviyorum miniğim. Kolay mı sevdiğini bırakmak ama burada onlar ile tekrardan kavuşacağız" dediğinde yüzüne baktım. "Şimdi ne olacak peki" dediğimde elini uzattı.
Parmakları yanağıma değdiğinde deprem olmaya başladı. O an karşımdaki adamın yüzüne baktım. Sanki dün olmuş gibi kaşında bir yara vardı yarasına dokunmak istedim ama titriyordum. "Şimdi gitme vakti miniğim. Aileme iyi bak tamam mı? Oğlum da benim gibidir kalbini kırarsa sevgisinden yapar bazen saçmalar sakın unutma, Baran'a her zaman sığınabilirsin senin hep yanında olur hep bir kız kardeşi olsun isterdi ve senden istediğim son şey var" dedi görüntüsü bulanıklaşırken "Aileme onları çok sevdiğimi söyle. Oğullarım ile gurur duyduğumu söyle" dedi ve tamamen ortadan kaybolduğunda etrafım sallanırken "Söyleyeceğim Fatih amca. Onlarla iyi bakacağım" diye bağırdım var gücümle.
Gözlerimi açtığımda yanımda biri vardı. Cüssesinden anladığım kadarı ile Aras'tı bu. "Yüzbaşım" dedim zorla gözleri hemen beni bulduğunda karşımda gözlere kıpkırmızı bir Aras vardı. "Yüzbaşın sana kurban olsun. Yüzbaşın sana ölsün bebeğim" dediğinde hemen "Ağlama" dedim zorla. O ağladıkça kemiklerim daha da ağrıyordu sanki "Sen uyandım ya ağlamam ben" dediğinde hemşire yanımıza gelip "Aras bey sizi dışarıya alalım Rüya hanımın kontrollerini yapalım" dediğinde elimi sıkıp "Buradayım ben bebeğim tamam mı hemen kapının arkasında olucam" dediğinde başımı salladım sadece.
Yanıma gelen doktor ile bakışlarım kapıdan ona döndü. "Rüya hanım geçmiş olsun. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz" dediğinde düşündüm. "Her yerim ağrıyor ve başım" dediğimde elim başıma gitti. "En son neyi hatırlıyorsunuz" dediğinde "Araba kullanıyordum sonra bir kamyon üstüme sürdü sanki" dediğimde doktor gülümsedi "Evet ne yazık ki bir kaza geçirdiniz. Başınıza aldığınız darbeden dolayı hafızanızı kaybetmenizden korkmuştuk ama sanırım olmadı. Sizi normal odaya alalım kapıda sevdikleriniz de sizi bekliyor" dediğinde gülümsedim.
Hemşireler beni bir odaya getirdiğinde bir hemşire serumumu taktı. "Ağrınız için ağrı kesici yapıyorum her hangi bir şeyde seslenmeniz yeterli. Şimdi sizi merak edenleri daha fazla meraklandırmayalım" dedi ve odadan çıktığında ilk annem ve babam girdi içeriye sonra Sarp annem "Kızım" diye ağlamaya başladığında "Ağlama annem" dedim sadece. Aileme tek tek sarıldıktan sonra göz yaşlarımı tutamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alaca mahallesi (Ara verildi)
Chick-LitKüçük bir mahalleye tayini çıkan Rüya ve Alaca mahallesi sakinlerinin yaşadığı mutlu anlar.