My new friends

84 5 0
                                    

Pov:Felix

Huuu..

Wszedłem do klasy. I w jednym momencie wszystkie spojrzenia powendrowały na mnie. Jisung prawie z krzesła nie spadł jak mnie zobaczył.
-Dzień dobry przepraszam za spóźnienie, lecz dopiero wracam z sekretariatu.- wytłumaczyłem się nauczycielce która właśnie tłumaczyła coś przy tablicy.
-Dobrze nic się nie dzieje, klaso to jest nowy uczeni Lee Felix mam nadzieję że Miło go przyjmiecie.Felix może opowiedz coś o sobie.- Kobieta wydawała się miła i spokojna.
-Cześć mam na imię Felix pochodzę z Australi i mam nadzije że się dogadamy.- skończyłem swoją jak że długą przemowę a po chwili było słychać brawa.
-Dobrze Felix usiądzi obok hmmm o może obok Jisunga, może tobie uda się sprawić żeby był w końcu cicho.-Powiedziała a klasa parsknęła śmiechem.
-Dobrze- Odpowiedziałem.
Nie dziwiłem się że posadziła mnie obok Jisunga on wkółko gadał nawet ja czasem nie mogłem go słuchać. Kiedy Jisung usłyszał że będę siedzieć obok niego, to jakby go olśniło odrazu zrzucił wszystko z ławki i zrobił mi miejsce. Usiadłem niepewnie wciąż uczełm spojrzania inny, ale się im nie dziwiłem w końcu byłem tu nowy.

-‐-‐-‐-‐-‐-‐-♡‐-‐-‐-‐-‐-‐-

Dzwonek

Czyli coś na co czekałem najbardziej. Szybko złapałem plecak i zacząłem się pakować. Jisung zauważył mój pośpiech i złapał mnie za ramię gdy już miałem się oddalać.
-Hola hola a księżniczka to gdzie się wybiera miłem cię poznać z moimi przyjaciółmi.
-Ah tak zapomniałem.. chodzimy..-
Bardzo się tym stresowałem oni podobno znali się od zawsze, a ja byłem nowy,mały,cichy ( chociaż przy osobach którym ufałem nie ) i nie zbyt ładny .
-Chodzimy teraz wszyscy już powinni być w naszej miejscówce,tak wiem dziwienie to brzmi ale to takie miejsce w którym się spotykamy.-
-Rozumiem-
Zeszliśmy po schodach w kierunku szatni, gdy tak weszliśmy Jisung wyją klucz i tworzył drzwi, które znajdowały się na końcu korytarza.
-OO Jisung myśleliśmy że już nie przyjdziesz !- krzyknoł chłopak, wyglądał na najstarszego.
-Uuu i ma jeszcze jakiego nowego chłopaka.-
-Stul pysk Seungmin.- warkną-to jest Felix jest tu nowy przeprowadził się tu z Australi. Poznałem go jakieś 2 lata temu kilka razy się spotkaliśmy kiedy byłemu u niego na wakacjach a tak to gadaliśmy przez telefon. Jestem trochę zestresowany jest tu pierwszy dzień i zna tylko mnie, jest naprawdę miły więc mam nadzije że się dogadacie- skończył Jisung i uśmiechną się.
-Cześć jestem Bangchan jestem najstarszy i chodzę do 2 klasy razem z Minho,Changbinem i Hyunjinem.-powiedził uśmiechając się do mnie. W momencie w którym do moich uszu doszło słowo Hyunjin olśniło mnie to był ten chłopak na którego wpadłem na schodach.
-Hej ja jestem Seungmin i chodzę do 1 klasy w sumie to tam jam ty ale jeszcze z nami chodzi Jisung co akurat wiesz i I.N.-Wyjaśnił drugi.
-Cześć ja jestem jak już wiecie Felix chodzę do 1 klasy i miło mi was poznać-Uśmiechnołem się ale zobaczyłem szok na ich twarzach.-Coś nie tak?-Spytałem
-Niee znaczy twój głos jest taki niski a ty wyglądasz raczej na słodkiego chłopczyka- powiedził Minho -
-Ta wiem to dziwnie wygląda ale no cóż głosu sobie nie wybrałem.- odpowiedziałem a oni się roześmiali i tak zaczęła się nasza przyjaźń...

-‐-‐-‐-‐-‐-‐◇-‐-‐-‐-‐-‐-‐-

HI Rozkręcamy się 🩷✨️🫶🏻

He will be calm //Hyunlix Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz