(1:22)

4 0 0
                                    

I New York bor dronning Emma og kong Liam, de nyder deres liv. Det er aften: Det er en hyggelig aften for dem, de spiser en hyggelig middag sammen. Emma: Jeg ville ønske, at vi havde fået et barn. Liam: Også mig, men det skete ikke. Emma: Vi bliver ældre, vi bliver nødt til at lede efter en ny arving. Liam: Ja, vi må begynde at søge efter en passende kandidat til at blive vores arving, en person, der er klog, medfølende og i stand til at lede vores rige i fremtiden. Emma: Du har ret, men hvor? Et sted i nærheden af kongeriget bor en 16-årig dreng ved navn Jacob, han går i skole og elsker sit normale liv, han har en fantastisk familie og nogle meget gode venner, som enhver anden teenager har. På skolen: Læreren kommer ind i klassen. Jacob stiller sig op foran klassen, han er nervøs. Jacob: Jeg har lavet min opgave. Lærer: Okay, må vi høre den? Jacob: Ja. Lærer: Okay, så lad os høre den. Jacob: Jeg ved ikke rigtig meget om, hvad jeg vil med mit liv, men alt, hvad jeg ved, er, at jeg vil gøre noget meningsfuldt. Noah: Det lyder kedeligt. Jacob bliver ked af det. Lærer: Noah, stop det. Noah ruller med øjnene. Lærer: Tak, Jacob, fordi at du fortalte os om, hvad du vil. Jacob: Det var så lidt. Jacob sætter sig igen. Lidt senere: På skolen: Jacob taler med sine venner. Hans venner hedder David og Jessica. David: Hej. Jessica: Hej. Jacob: Hej, David og Jessica. Jessica: Det var en rigtig god opgave, du lavede. Jacob: Tak. Pludselig kommer Noah og Jenny, de går hen til Jacob og hans venner. Noah: Hej, kedelige mennesker. Jenny: Hej, der er den kedelige skolegruppe. Jacob: Vi er ikke kedelige. David: Tag det tilbage nu. Jessica: Lyt ikke til dem. David: Ja, de er bare slemme som altid. Noah: Vi er bare bedre end jer. Jacob: Nej, det er du ikke, smut, og tag din følger med. Noah: Okay, okay. Derefter går Noah og hans tilhænger Jenny med ham.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now