(18:22)

0 0 0
                                    

Efter at de har spist: Jakob sidder på en sofa, tæt på sit værelse. Prinsesse Vanessa kommer, hun ser ham. Hun går hen til ham. Vanessa: Hej, Jacob. Jacob: Hej, Vanessa. Hun sætter sig ved siden af ham. Jacob: Dine forældre fortalte mig om dit hjemland. Vanessa: Ja, vi bliver her i New York. Jacob kan se, at hun er ked af det. Jacob: Du behøver ikke være ked af det, jeg er her for dig. Vanessa: Tak, du er så sød. Jacob: Du er også meget sød. Pludselig begynder Jacob og Vanessa at kysse hinanden. Efter nogle minutter: Vanessa trækker sig lidt tilbage og ser ind i Jacob's øjne med en blanding af lykke og usikkerhed. Vanessa: Jacob, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jacob: Prinsesse Vanessa, jeg holder meget af dig. Vanessa: Men hvad med din pligt som den kommende konge? Jacob: Min pligt er vigtig, men det er det også at følge mit hjerte, og lige nu fortæller mit hjerte mig, at det at være sammen med dig er, hvor jeg hører til. Vanessa smiler, berørt af Jacob's ord. Hun læner sig ind og kysser ham igen, et stille løfte går mellem dem. Vanessa: Jacob, jeg havde aldrig forventet at finde en som dig her, en der virkelig forstår mig. Jacob: Og jeg havde aldrig forventet at finde nogen så venlig og medfølende som dig, prinsesse Vanessa. Vanessa: Tak, det har været en dejlig aften. Jacob: Ja, det har det. Pludselig kommer dronning Melissa og kong Logan, de har lige set dem kysse fra hvor de stod, de går hen til dem. Melissa: Vanessa, hvad er meningen med dette? Kysse med arvingen til riget? Vanessa: Mor, far, Jacob og jeg har udviklet følelser for hinanden. Logan: Følelser? Vanessa, du kender det ansvar, der følger med din stilling som prinsesse? Vanessa: Ja, far, jeg ved det. Pludselig kommer kong Liam og dronning Emma. Liam: Hvad sker der her? Melissa: Min datter kyssede med Jacob, den som dig og dronning Emma valgte til at blive den nye arving.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now