Liam: Jacob, mens du står foran os i dag, klar til at påtage dig kronens ansvar, husk at med stor magt følger et stort ansvar, må du lede vores rige med visdom og medfølelse, og altid sætte dit folks behov over alt andet. Jacob knæler foran kong Liam og dronning Emma og lægger hånden på hans hjerte. Jacob: Jeg, Jakob, sværger højtideligt at opretholde vores riges værdier, at beskytte dets folk og at regere med integritet og ære, jeg lover min loyalitet over for kronen og løfter at tjene vores rige efter bedste evne for som så længe jeg skal regere. Liam: Rejs dig, kong Jacob, hersker over vores land, må din regeringstid blive retfærdig og velstående, styret af de dyder, der definerer en sand leder. Jacob rejser sig med ansigtet mod mængden. Jacob: Jeg accepterer denne ære med ydmyghed og taknemmelighed, med støtte fra mine rådgivere, min families kærlighed og mit folks tillid, vil jeg stræbe efter at være en konge, der er værdig til deres respekt og beundring. Ceremonien fortsætter med traditionelle ritualer, der symboliserer Jacob's tronstigning. De kongelige hoffolk forærer ham symboler på autoritet, en krone, et scepter og en kongelig kappe, hvilket betyder hans nye rolle som konge. Liam: Folk i New York, det er mig en fornøjelse at præsentere Jacob, konge af New York. Derefter sætter Jacob sig på tronen. Han tænker: Jeg er endelig konge, jeg har alt, mine venner, min familie og min egen prinsesse. Pludselig ser han prinsesse Vanessa. Jacob rejser sig fra tronen og går hen til hende. Jacob: Hej. Vanessa: Hej, tillykke. Jacob: Mange tak. Pludselig kommer hans venner Jessica og David og hans forældre Olivia og Gavin hen til dem. Jacob: Tak, for at være her, jeg er beæret over at have jer alle ved min side på denne særlige dag. Jessica: Vi er så stolte af dig. David: Tillykke, Jakob, din regeringstid vil bringe fremgang og fred til vores rige. Olivia: Vi kunne ikke være mere glade for dig, min kære søn. Gavin: Tillykke, min søn. Jacob: Mange tak. Derefter præsenterede han Vanessa for dem. Jacob: Alle sammen, det er prinsesse Vanessa, min kæreste. Olivia: Det er rart at møde dig igen. Vanessa: Også rart at møde jer. Jacob: Det er de mennesker, der er tættest på mig, mine bedste venner Jessica og David. Vanessa: Det er en fornøjelse at møde jer. Jessica: Mig og David har noget at fortælle dig. Jacob: Hvad er det? David: Mig og Jessica er et par. Jacob: Det er virkelig godt, det er jeg så glad for at høre. Jacob og hans venner griner. Pludselig kommer dronning Emma og kong Liam hen til dem. Emma: Kong Jacob, prinsesse Vanessa og resten af jer, festen begynder nu. Gruppen går hen til festsalen, hvor der tilberedes en stor fest. Musik fylder luften, mens gæster blander sig og nyder festlighederne. Jacob og Vanessa er omgivet af velvillige, der lykønsker dem med deres forhold og Jacob's nye rolle som konge. Jacob: Prinsesse Vanessa, vil du danse med mig? Vanessa: Selvfølgelig, jeg ville elske at danse med dig. Vanessa og Jacob går ud på dansegulvet, og de begynder at danse. Hans venner Jessica og David danser sammen. Dronning Emma ser Jacob og Vanessa fra siden med et vidende smil. Emma: De er et godt par, ikke? Liam: Jo, det ser ud til, at skæbnen har bragt dem sammen på det helt rigtige tidspunkt. Emma: Ja, jeg er glad for, at vi valgte ham til at være konge. Liam: Også mig. Dronning Melissa og kong Logan kan se, hvor glad deres datter endelig er blevet i New York. Melissa: Jeg er så glad for, at vi kom hertil. Logan: Også mig, selvom jeg savner vores gamle hjem, men det, der betyder noget, er, at vores prinsesse endelig er glad, og det er godt, at hun er sammen med kong Jacob. Melissa: Ja, det er det bestemt. Dette er historien om, hvordan en normal 16-årig dreng fra New York, blev valgt til at være konge af New York af dronning Emma og kong Liam, hvordan hans liv ændrede sig, og hvordan han fandt sit livs kærlighed i prinsesse Vanessa.
1. Matthew, 2. Life Is A Hard Journey, 3. Life Is Still A Hard Journey, 4. My Helper, 5. Eric And Angie, 6. Bullying Or Friendship, 7. The Merman, 8. The Sea People, 9. No Matter What Happens, 10. The Werewolf, 11. The Werewolves, 12. Grayson, 13. Unwelcome, 14. Dark Heart, 15. The Special One, 16. Can You See Me?, 17. Earthy, 18. Moon Forces, 19. I Know Things , 20. Kyle, 21. Kyle 2, 22. Dangerous, 23. Hayden And Amara, 24. Fate's Plan, 25. Fate's Choice, 26. Fate's Path, 27. Fate's Love, 28. Mason & Michelle , 29. Connected By The Eyes, 30. Gene, 31. The Ovalley Wizard, 32. The Christmas Story, 33. Life Can Be Hard, 34. Hold On, 35. Hold On To New Feels, 36. Holding On To You, 37. Heir To The Throne
YOU ARE READING
Arving Til Tronen
Non-FictionEn helt normal teenager får chancen for at blive den nye arving.