Senere: Det er eftermiddag: Jacob mødes udenfor med prinsesse Vanessa. Jacob: Hej, Vanessa. Vanessa: Hej, Jacob. De kysser hinanden. Vanessa: Hvordan har du det med kroningen? Jacob: Jeg er lidt nervøs, for at være ærlig. Vanessa: Du skal nok klare dig godt, du har forberedt dig på dette i en måned. Jacob: Tak, det betyder meget for mig. Vanessa: Du bliver en stor konge. Jacob: Det håber jeg virkelig. De går sammen hånd i hånd. Jacob: Dette sted er smukt. Vanessa: Ja, det er virkelig, jeg elsker at tilbringe tid her med dig. Jacob: Også mig, jeg er glad for, at vi kan have dette øjeblik sammen, før alt ændrer sig. Vanessa: Jeg ved, at forandring kan være skræmmende, men jeg tror på dig. Jacob kigger på Vanessa med beundring og taknemmelighed. Jacob: Tak, fordi du troede på mig, selv når jeg tvivlede på mig selv. Vanessa: Det er det, kærlighed handler om, at støtte hinanden gennem alt. Jacob læner sig ind og kysser Vanessa blidt på panden. Solen begynder at gå ned og kaster et varmt skær over de maleriske omgivelser, mens de går i stilhed og nyder hinandens selskab. Vanessa klemmer forsigtigt Jacob's hånd og udtrykker sin hengivenhed uden ord. Da de når slutningen af deres gåtur, omfavner de hinanden stramt og mærker styrken af deres forbindelse, der omslutter dem. I det øjeblik ved de begge, at uanset hvilke forandringer der måtte komme deres vej, så længe de har hinanden, kan de erobre alt. En måned efter: Det er morgen: Det er endelig den store dag for Jacob's kroning som ny arving. Hans tjener og tjenestepige vækker ham. Tjener: Godmorgen, Deres Majestæt. Jacob: Godmorgen, tjener. Stuepige: I dag er din store dag. Jacob sidder på sin seng. Jacob: Jeg kan næsten ikke tro, at denne dag endelig er kommet. Stuepige: Dit kongelige bad er klar til dig. Jacob rejser sig, og hans stuepige hjælper ham med hans bad. På badeværelset: Jacob læner sig tilbage i badet, mens hans stuepige vasker hans hår og skyller hans hår. Han er afslappet, og han læser en bog, mens hans tjener finder hans tøj frem til den store dag. Efter at han er færdig med sit bad, hjælper hans stuepige ham med at blive tør. Og så klipper hun hans hår lidt, inden han tager tøj på. Efter nogle minutter: Jacob's tjener og tjenestepige hjælper ham med at gøre klar til hans kroning. De klæder ham i den fineste kongelige påklædning og forbereder ham til den store ceremoni, der er ved at finde sted. Han har det pæne guld tøj på, de valgte inden den store dag. Maid: Wow, Deres Majestæt, du ser fantastisk ud. Tjener: Alt ser ud til at være klar. Jacob: Ja, det gør det, tak fordi at i hjalp mig begge to. Tjener: Du er velkommen, Deres Majestæt. Stuepige: Vi er altid her for at hjælpe dig, Deres Majestæt. Jacob: Mange tak. Senere: Det er eftermiddag: Jacob's forældre Gavin og Olivia kommer for at se hans kroning. Han ser dem, han går hen til dem. Jacob: Mor, far. Olivia: Min søn, du er vokset til en fin ung mand, vi er så stolte af dig. Gavin: I dag markerer begyndelsen på et nyt kapitel i dit liv. Jacob: Tak, mor og far, jeres tilstedeværelse betyder alt for mig. Han giver dem et kram. Derefter kommer hans venner Jessica og David. Han går hen til dem. Jessica: Jacob, du ser helt kongelig ud i din kongelige påklædning. Jacob: Tak, Jessica. David: Vi ville ikke gå glip af dette for verden, tillykke med din kroning. Jacob: Tak for at i begge er her hos mig i dag. Lidt senere: Kroningen begynder. Da Jacob henvender sig til kong Liam og dronning Emma ved kroningen, rejser alle de fremmødte sig i respekt. Kongeparret byder Jacob velkommen med varme smil og anerkender hans tilstedeværelse med et bifaldende nik. Publikum bliver stille, da Jacob gør sig klar til at tage sin plads til ceremonien.
BẠN ĐANG ĐỌC
Arving Til Tronen
Phi Hư CấuEn helt normal teenager får chancen for at blive den nye arving.