(13:22)

1 0 0
                                    

Emma: Prinsesse Vanessa, må jeg vise dig til dit værelse? Vanessa: Ja tak, dronning Emma. Emma fører prinsesse Vanessa til sit værelse. Emma: Dette er dit værelse. Vanessa: Tak, fordi at du viste mig mit værelse. Emma: Selvfølgelig, prinsesse, hvis du har brug for noget, kan du fortælle Jacob's tjener og tjenestepige, okay? Vanessa: Okay, tak. Vanessa går ind på sit værelse. Senere: Det er eftermiddag: Jacob går ind til sin tjener. Jacob: God eftermiddag. Tjener: God eftermiddag, Deres Majestæt, er De klar til dagens lektion om kongelig etikette og protokol? Jacob: Ja, det er jeg, lad os begynde. Tjener: For det første, som den fremtidige arving til tronen, det er afgørende altid at henvende sig til domstolens medlemmer med respekt og ydmyghed. Jacob: Jeg vil gøre mit bedste for at lære og anvende disse principper i min fremtidige rolle som arving. Tjener: Fremragende, lad os nu fortsætte med din træning for i dag. Jacob og hans tjener taler om en masse ting for at sikre, at han bliver klar om nogle måneder før kroningen. Senere: Det er aften: De spiser alle aftensmad, og derefter går Jacob's tjener med ham ind på sit værelse for at gøre ham klar til natten. Næste dag: Det er morgen: Jacob's tjener vækker ham. Tjener: Godmorgen, Deres Højhed. Jacob: Godmorgen. Jacob ligger i sin seng, og så sætter han sig op. Og så rejser han sig fra sin seng, klar til at lære mere om riget og alt muligt andet. Han bliver klædt på. Derefter: Jacob og hans tjener tager ud til dronning Emma og kong Liam. De taler med dronning Melissa og hendes mand, kong Logan. Kong Liam ser ham. Liam: Godmorgen, Jacob. Jacob: Godmorgen, kong Liam. Emma: Godmorgen, Jacob. Jacob: Godmorgen, dronning Emma. Emma: Det bliver en fantastisk dag for dig i dag. Jacob: Hvorfor? Emma: Fordi, at dine forældre kommer og besøger dig. Jacob: Virkelig, det er så godt. Lidt senere: Jacob's forældre Olivia og Gavin kommer til kongeriget for at besøge deres søn. Olivia: Jacob, min kære søn, det er så dejligt at se dig.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now