(19:22)

0 0 0
                                    

Liam: Vi bliver nødt til at diskutere denne sag yderligere, indtil videre. Jacob: Hvorfor kan i ikke være glad for mig og Vanessa? Emma: Denne situation er kompliceret, Vanessa er prinsessen og Jacob er den valgte arving til tronen, har i begge overvejet konsekvenserne af jeres handlinger? Liam: Lad os alle sammen tage lidt tid til at reflektere over alvoren af denne situation. Jacob: Vanessa, jeg holder meget af dig, men jeg forstår godt omfanget af vores omstændigheder, vi må finde en måde at navigere denne udfordring på med visdom og forsigtighed. Vanessa: Jacob, også mig, jeg er splittet mellem mit hjerte og min pligt, lad os stole på vores families vejledning, når vi søger en vej frem, der ærer både kærlighed og loyalitet. Jacob: Ja, du har ret. Derefter følger Jacob's tjener ham ind på hans værelse. Nogle dage efter: Det er morgen: Jacob's tjener kommer ind på hans værelse og finder ham dybt i tanker. Jacob kigger op, da tjeneren nærmer sig. Tjener: Godmorgen, Deres Majestæt, hvordan har du det i dag? Jacob: Jeg har det fint, jeg tænker bare på, hvad dronning Emma og kong Liam vil fortælle mig i dag, efter mine lektioner. Tjener: Jeg håber, det er noget godt. Jacob: Det håber jeg også. Senere: Det er eftermiddag: Jacob, Dronning Emma, Kong Liam, Prinsesse Vanessa og hendes forældre Dronning Melissa og Kong Logan taler sammen. Jacob og Vanessa er nervøse. Emma: Mig og kong Liam har talt om noget. Melissa: Mig og kong Logan har også talt sammen. Jacob: Hvad talte i om? Logan: Vi har truffet en beslutning. Vanessa: Hvilken slags beslutning? Liam: Da Vanessa er en prinsesse, og Jacob er den nye arving, har vi besluttet, at de fortsat kan have et forhold til hinanden. Jacob: Tusind tak til jer alle. Vanessa: Tak, mig og Jacob kan endelig være sammen. Jacob og Vanessa giver hinanden et kram. Nogle uger efter: Det er aften: De spiser sammen. Liam: Vi nærmer os Jacob's kroningsdag. Emma: Ja, der er kun en måned tilbage.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now