(5:22)

1 0 0
                                    

Melissa: Han mangler den erfaring og uddannelse, der kræves til et sådant ansvar. Logan: Jeg er enig med hende, vi kan ikke betro vores riges skæbne til en så ung og uprøvet. Emma: Men hans tjener vil lære ham alt. Melissa: Men hvad hvis han fejler? Hvad hvis hans uerfarenhed fører os i ødelæggelse? Emma: Vi vil støtte ham, guide ham og stå ved hans side hvert skridt på vejen. Logan: Godt, hvis i tror så stærkt på ham, så skal vi give Jacob en chance for at bevise sig selv, men mærk mine ord, hvis han vakler, vil det være på jeres hoveder. Emma: Jeg ved det. Udenfor på slottets gang: Liam henvender sig til Jacob, som er synligt ked af det efter at have hørt hvisken fra de andre kongelige. Liam sætter sig ved siden af Jacob. Liam: Jacob, jeg forstår, at det her må være overvældende for dig, men du skal huske, at det ikke handler om, hvor du kommer fra, eller hvad andre siger, det handler om, hvem du er, og hvad du er i stand til. Jacob kigger op på Liam, hans øjne er fyldt med tvivl og usikkerhed. Jacob: Men de tror ikke på mig, de tror, jeg bare er en normal dreng, der ikke fortjener at være arving. Liam: Jeg ved det, men hør på mig, du har allerede vist store egenskaber, der gør dig værdig til at være arving, din visdom, medfølelse og styrke er, hvad vores rige har brug for i en hersker, lad ikke andres tvivl skygge din egen tro på dig selv. Liam rejser sig og rækker hånden ud til Jacob. Liam: Kom med mig, lad os vise dem alle, hvad du virkelig er lavet af, lad os bevise, at en sand leder ikke er defineret af deres afstamning, men af deres hjerte. Jacob tager Liam's hånd, og en nyfunden beslutsomhed skinner i hans øjne, da de begge går tilbage til slottet, klar til at møde de kommende udfordringer. Jacob tager tingene langsomt. Han tager en dyb indånding og mærker vægten af ansvar på sine skuldre, men også støtten og troen fra Liam. Da de træder ind i slottets store sal, vender alle øjne sig mod dem.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now