(10:22)

0 0 0
                                    

Jenny: Jeg ville gerne se dig. Jacob: Det giver dig ikke ret til at komme uopfordret ind i mit hjem, du skal spørge kong Liam og dronning Emma, om det er okay. Jenny: Jeg er ked af det, Jacob, jeg ville bare tale med dig. Jacob: Jeg ved ikke, om jeg tror på dig, fordi på skolen var du ikke altid sød ved mig, men efter jeg blev valgt til at være den nye arving, dukker du pludselig op og vil gerne tale med mig. Jenny: Jacob, tro mig, hverken mig, Noah eller nogen anden af os havde en idé om, at du blev valgt som den nye arving, jeg ville bare tale med dig, fordi jeg vil undskylde for den måde, jeg behandlede dig på. Jacob: Tak, fordi at du undskyldte, men Jenny, vi er ikke engang venner. Jenny: Jeg ved det, jeg er ked af det. Jacob: Det er okay, men husk at spørge dronning Emma og kong Liam næste gang, før du kommer. Jenny: Okay. Kong Liam og Dronning Emma kommer, de har hørt deres samtale. De går hen til dem. Liam: Hvad ser der ud til at være i vejen her? Jenny: Deres Majestæter, jeg undskylder for at trænge mig ind, jeg ville bare tale med Jacob. Emma: Jacob, er der noget du vil diskutere med pigen? Jacob: Deres Majestæter, hun hedder Jenny, hun kom for at undskylde sin tidligere opførsel over for mig, vi var bare ved at afklare nogle ting. Liam: Det er godt at se konflikter blive løst i mindelighed, vi sætter pris på din oprigtighed i at undskylde. Emma: Ja, det kræver mod at indrømme sine fejl, Jacob, accepterer du Jenny's undskyldning? Jacob: Ja, Deres Majestæter, det gør jeg, tak. Jenny: Tak, fordi du accepterede min undskyldning, jeg håber vi kan være venner. Jacob: Selvfølgelig kan vi det. Liam: Det varmer vores hjerter at se, at i to kan være venner. Emma: Jeg er enig, Jenny, du er altid velkommen til at besøge os og Jacob. Jenny: Virkelig? Emma: Ja, selvfølgelig. Jenny: Tak, men jeg skal hjem. Jacob: Hej Jenny. Jenny: Hej, Jacob. Jenny giver Jacob et kram, inden hun går. Jacob ser forvirret ud. Emma: Hun så ud til at være sød. Jacob: Sådan har hun ikke altid været. Liam: Folk kan ændre sig.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now