(9:22)

1 0 0
                                    

Jacob: Selvfølgelig vil jeg det, i er mine bedste venner. David: Vi vil altid have din ryg uanset hvad, bare sørg for, at der stadig er plads til noget sjov midt i alt det her kongelige. Jacob: Det er der. David: Det er godt. Jessica: Nå, hvordan er rutinerne for dig i livet med at blive arving? Jacob: Jeg har en tjener og en tjenestepige, de hjælper mig med mine daglige rutiner, de hjælper mig, om morgenen, de hjælper mig med at blive vasket og klædt passende på til den kommende dag og sørger for, at alt er forberedt til eventuelle officielle pligter eller møder, jeg kan have, om aftenen, hjælper min tjener mig med at slappe af og forberede mig til sengen, for at sikre, at alt er i orden til næste dag. Jessica: Det lyder som en meget organiseret og hjælpsom rutine, det må være trøstende at have nogen til at hjælpe dig på en sådan måde, finder du det udfordrende at stole på en anden til disse opgaver? Jacob: I starten var det lidt svært at vænne sig til at have en tjenestepige og en tjener til at tage sig af så mange aspekter af mit daglige liv, men i løbet af ugerne er jeg kommet til at sætte pris på den støtte og hjælp, de giver, det giver mig mulighed for at fokusere på mit ansvar som arving uden at blive bundet af småting af daglige opgaver. Senere: Det er næsten aften: Jessica: David, vi må hellere komme hjem. David: Ja, det var rart at besøge dig. Jacob: Tak, det var dejligt, at i begge kom. Jessica giver Jacob et kram. David giver ham også et kram. Og derefter tager de hjem. Da de kommer udenfor, ser de pludselig Jenny. Jessica: Jenny, hvad laver du her? Jenny: Jeg vil gerne besøge Jacob. David: Det kan man ikke bare gøre, ikke uden en aftale først. Jenny: Jeg er ligeglad, jeg går ind. David: Det er op til dig. Jessica og David går hjem. Jenny går ind på slottet. Pludselig ser Jacob hende, han bliver sur og går hen til hende. Han nærmer sig Jenny med et strengt udtryk i ansigtet. Jenny ser overrasket ud, men står fast. Jacob: Jenny, hvad laver du her uden tilladelse? Du kan ikke bare gå ind på den måde.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now