Emma: Ja, selvfølgelig må du det. Liam: Hvad vil du vide? Jacob: Hvorfor leder i efter en arving? Emma: Fordi, at vi bliver ældre, og vi aldrig har fået et barn, jeg kunne ikke blive gravid, selvom vi prøvede. Jacob: Det er jeg ked af at høre. Emma: Det er fint. Jacob: Havde i nogensinde tænkt på adoption? Emma: Nej, det havde vi ikke. Jacob: Okay, men jeg nyder virkelig at være teenager, jeg er bare normal som alle andre. Emma: Det ved vi godt. Jacob: Tak, fordi at De talte med mig, Deres Majestæter. Senere: På skolen: Alle er på skolen er samlet for at høre, hvem dronning Emma og kong Liam har valgt som deres næste arving. Emma: Tak til jer alle sammen for at være samlet her i dag, da kong Liam og jeg nøje har overvejet alle kandidater, er vi glade for at kunne meddele, at vores næste arving bliver Jacob. Jacob tænker: Mig? Jessica: Det er dig. David: Gå hen til dem. Jacob samler mod til sig og går langsomt hen til dronning Emma og kong Liam, som står forrest i mængden. Da han nærmer sig dem, smiler de varmt til ham. Emma: Jacob, vi er glade for at kunne meddele, at du er blevet valgt som vores næste arving, din dedikation, venlighed og lederegenskaber har virkelig imponeret os. Liam: Vi tror på, at du vil lave en vidunderlig lineal en dag, tillykke. Jacob: Mange tak. Publikum bryder ud i jubel og klapsalver, mens Jacob står der i vantro, en blanding af følelser skyller ind over ham, spænding, nervøsitet og stolthed. Lidt senere: Det er eftermiddag: Ude på skolen: Jacob: Nå, hvad skal der ske nu? Emma: Du kommer med os hen til kongeriget. Jacob: Hvad med mine venner og min familie? Liam: Vi skal nok sørge for, at din familie ved det, og at dine venner altid kan besøge dig. Jacob: Tak, skal du have. Emma: Vi skal nok sørge for, at din familie bliver informeret om denne spændende nyhed, vil du være sød at give os navnene på dine forældre? Jacob: Min mors navn er Olivia, og min fars navn er Gavin.
YOU ARE READING
Arving Til Tronen
Non-FictionEn helt normal teenager får chancen for at blive den nye arving.