(4:22)

1 0 0
                                    

Emma: Tak, vi vil sørge for at kontakte dem for at dele de vidunderlige nyheder med dem. Liam: Vi skal nok sørge for, at de snart slutter sig til dig i kongeriget. Jacob: Tusind tak for alt, jeg kan ikke tro, at dette sker. Liam: Det er velfortjent, Jacob, din rejse som vores fremtidige hersker begynder nu. Gruppen går derefter mod kongeriget, hvor Jacob føler en blanding af følelser, men klar til at omfavne sin nye rolle og ansvar. Da Jacob kommer ind i kongeriget, ser han nervøs ud, fordi det er stort, og han er bare vant til et lille normalt hus. Liam: Hvad er der galt? Jacob: Det er bare så stort. Liam: Bare rolig, du kan føle dig malplaceret nu, men snart vil dette rige føles som et hjem for dig, din familie vil støtte dig hvert skridt på vejen. Jacob tager en dyb indånding og følger Liam og Emma gennem paladsets korridorer, forbi tjenere og hoffolk, som bukker respektfuldt, når de passerer. De når endelig tronsalen, hvor Jacob officielt skal annonceres som den næste arving. Dørene slår op, og Jacob træder ind i lokalet fyldt med adelige og højtstående personer. Liam står ved hans side. Lokalet bliver stille, da Liam hæver stemmen for at tale til forsamlingen. Liam: Mine damer og herrer, det er med stor ære, at jeg præsenterer jer for Jacob, vores fremtidige hersker og arving til tronen, han har vist visdom, medfølelse og styrke, vi er sikre på hans evne til at føre vores rige ind i en fremgangsrig fremtid. Derefter kommer hvisken fra nogle af de andre kongelige. Melissa: Han er bare en normal dreng, hvordan kan en som ham bare blive valgt som deres arving? Jacob, Emma og Liam hører det. Pludselig bliver Jacob nervøs, og så stormer han ud på slottets gang. Han sætter sig. I tronsalen: Emma: Hvem sagde det om Jacob? Pludselig kommer dronning Melissa og hendes mand, kong Logan, frem. Melissa: Det var mig, der satte spørgsmålstegn ved hans egnethed til at være vores fremtidige hersker. Emma bliver sur. Emma: Dronning Melissa.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now