(16:22)

1 0 0
                                    

Jacob's tjener fører ham ind i hans soveværelse. Han sætter sig tungt på kanten af sin seng, fortabt i tanker. Hans tjener bevæger sig stille rundt i lokalet og gør Jacob klar til seng. Tjener: Er der andet, De har brug for inden natten, Deres Majestæt? Jakob kigger op, hans øjne afspejler trætheden af dagens begivenheder. Jacob: Nej, tak, du kan gå og hvile dig nu, jeg skal nok klare mig. Tjeneren bøjer sig og forlader lokalet og efterlader Jakob alene med sine tanker. Han klatrer ind under dynen og lukker øjnene, klar til at møde hvad morgendagen måtte bringe. Næste dag: Det er morgen: Jacob ligger stadig i sin seng, men så står han op og tager tøj på. Derefter spiser han morgenmad med dronning Emma og kong Liam. Derefter begynder hans lektioner. Senere: Det er eftermiddag: Jacob er udenfor, så ser han prinsesse Vanessa. Han kan se, at hun er ked af det, han går hen til hende. Han sidder ved siden af hende. Jacob: Er du okay? Pludselig kommer der en tåre fra hendes øjne. Vanessa: Nej, egentlig ikke. Jacob: Hvad er der galt? Vanessa: Jeg savner mit gamle liv i Avaloria. Jacob: Jeg forstår, jeg ved godt, hvor svært det er at forlade noget. Jacob prøver at tørre hendes tårer væk, men så rejser hun sig hurtigt op, og så løber hun ind i kongeriget. Jacob rejser sig, og han løber efter hende. Jacob: Prinsesse Vanessa, vent. Men hun er allerede på sit værelse, da han kommer ind i kongeriget. Dronning Melissa og kong Logan ser ham, de går hen til ham. De kan se, at han ser forvirret ud. Melissa: Jacob, hvad er der i vejen? Jacob: Jeg prøvede bare at få jeres datter til at føle sig bedre, men hun blev ked af det og løb ind i kongeriget. Logan: Vi er glade for, at du prøver at få hende til at føle sig hjemme. Jacob: Ja, det er svært bare at give slip på det, du ved, det ved jeg alt om. Melissa: Tak, Jacob, din venlighed er virkelig værdsat, Vanessa skal nok komme sig i sin egen tid. Jacob: Ja, det håber jeg. Derefter kommer Jacob's tjener, han følger efter Jacob hen på sit værelse. Næste dag: Det er eftermiddag: Efter Jacob's lektioner går han udenfor for at få lidt frisk luft, han ser at Vanessa sidder alene.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now