(12:22)

0 0 0
                                    

Dronning Emma, kong Liam, dronning Melissa og kong Logan skal tale sammen. Mens de taler, taler Jacob og Vanessa. Vanessa: Så, du er den nye arving? Jacob: Ja, det er rigtigt. Vanessa kigger underligt på ham. Vanessa: Nå, hvor kommer du oprindeligt fra? Jacob: Jeg er fra New York, hvor kommer du fra? Hun er lidt skeptisk. Vanessa: Jeg kommer fra et kongerige, der hedder Avaloria. Jacob: Okay. Vanessa: Så, dronning Emma og kong Liam valgte dig? Jacob: Ja, det gjorde de. Vanessa: Men du virker så almindelig. Jacob: Nå, men jeg er almindelig, men jeg forsikrer dig om, jeg er i stand til at opfylde mine pligter som arving. Vanessa: Det får vi at se. Jacob bliver lidt sur. Jacob: Nå, så tror du heller ikke på mig, ligesom dine forældre? Vanessa: Lad os se. Jacob: Ja, lad os det. Pludselig kommer dronning Emma og afbryder deres samtale. Emma: Jacob, Vanessa, vær søde at slutte jer til os, vi har en vigtig sag at diskutere. Jacob og Vanessa følger med dronning Emma ind i den store sal, hvor dronning Melissa, kong Logan og kong Liam er samlet. Emma: Jeg vil gerne fortælle Jacob, hvorfor dronning Melissa, Kong Logan og prinsesse Vanessa er her. Jacob: Okay, hvorfor er de her? Emma: De er her i vores land, fordi deres land er i fare, de havde ingen andre steder at tage hen. Liam: Vi er de eneste, der kan hjælpe dem. Jacob: Det er forfærdeligt, og ja, du har ret, vi må hjælpe dem. Melissa: Det betyder meget for os, at du gerne vil hjælpe os. Jacob: Selvfølgelig. Logan: Tak, Jacob, i den tid kan du og Vanessa lære hinanden bedre at kende. Liam: Ja, det er rigtigt. Melissa: Jeg ved ikke, hvordan jeg har det med det. Vanessa kigger underligt på Jacob. Vanessa: Virkelig, far? Logan: Du burde give det en chance, min prinsesse. Vanessa: Fint, far, jeg savner bare vores hjem, det er alt. Logan: Jeg forstår det, men vi gøre alt, hvad vi kan, for at bo her nu. Vanessa: Hhmm. Melissa: Det skal nok gå. Vanessa: Okay, mor, jeg vil prøve at føle mig hjemme. Melissa: Det er godt. Melissa giver sin datter et kram.

Arving Til TronenWhere stories live. Discover now