Derefter får Jacob sit nye tøj på. Og så går han ud til kong Liam og dronning Emma for at spise morgenmad. Liam: Godmorgen, Jacob. Emma: Godmorgen, Jacob. Jacob: Godmorgen, kong Liam og dronning Emma. Emma: Efter morgenmaden begynder din træning til at blive vores nye arving. Jacob: Okay. Liam: Hvad synes du om din tjener? Jacob: Jeg synes, at min tjener er yderst opmærksom og flittig i deres pligter. Liam: Det er vi glade for at høre, fordi han skal lære dig at blive vores nye arving. Jacob: Jeg er beæret over at have muligheden for at lære af en så vidende og dedikeret tjener. Liam: Fremragende. Emma: Hvad synes du om din tjenestepige? Jacob: Hun er sød og meget hjælpsom. Emma: Det er godt. Liam: Din træning vil være streng, men vi har fuld tillid til dine evner til at lykkes. Emma: Husk, Jacob, at være arving handler ikke kun om at arve en titel, det handler om at forstå det ansvar, der følger med det og tjene dit folk med visdom og medfølelse. Jacob: Jeg forstår, dronning Emma, jeg vil gøre mit bedste for at lære alt, hvad der kræves af mig. Liam: Godt, lad os begynde din træning. Emma: Tjener, guide Jacob gennem hans lektioner og sørg for, at han er godt forberedt til sin fremtidige rolle som vores arving. Tjener: Selvfølgelig, Deres Majestæter, vil jeg gøre alt, hvad der står i min magt, for at hjælpe Jakob i hans træning og hjælpe ham med at blive en værdig efterfølger til tronen. Liam: Det er godt. Jacob og hans tjener går ind i stuen. Tjener: Jacob, din træning vil omfatte forskellige aspekter af regeringsførelse, diplomati, historie og ledelse, du vil lære om vort riges historie, lovene, der styrer det, og de skikke og traditioner, der definerer vores kultur. Jacob: Jeg er ivrig efter at begynde min træning og tjene vores rige med ære og dedikation. Tjener: Lad os starte med en lektion om vores kongelige slægts historie, at forstå, hvor vi kommer fra, er afgørende for at vejlede, hvor vi er på vej hen.
YOU ARE READING
Arving Til Tronen
Non-FictionEn helt normal teenager får chancen for at blive den nye arving.