Gavin: Ja, vi har savnet dig så meget. Jacob: Jeg er begejstret for at have jer begge her, lad mig præsentere jer for dronning Emma og kong Liam. Olivia: Det er en fornøjelse at møde jer. Emma: Velkommen, vi er glade for at have jer i vores rige. Liam: Ja, velkommen. Emma: Hvorfor giver du ikke dine forældre en rundvisning i paladset, mens vi forbereder en kongelig fest til deres ære? Jacob: Selvfølgelig, dronning Emma, lad os gå, mor og far. Jacob viser sine forældre riget, og de taler. Gavin: Nå, hvordan går det her? Jacob: Det går godt, jeg lærer meget om at blive den nye arving og om kongeriget, men jeg savner jer meget. Gavin: Vi savner også dig. Pludselig begynder Jacob at græde. Jacobs forældre, Olivia og Gavin, skynder sig at trøste ham, da han begynder at græde. Olivia slår sine arme om Jacob og dulmer ham med blide ord. Olivia: Det er okay, Jacob, vi er her for dig, at være en fremtidig konge kommer med sine udfordringer, men vi tror på dig. Gavin: Du har det godt, søn, vi er stolte af den person, du er ved at blive. Jacob tørrer sine tårer og smiler til sine forældre. Jacob: Tak, mor og far, jeg savner bare vores familiestunder sammen. Olivia: Vi savner også de øjeblikke, men vi ved, at du er beregnet til store ting her i kongeriget. Gavin: Vi vil altid være her for at støtte dig, uanset hvor livet tager dig hen. Olivia: Ja, og vi kommer til din kroning, du gør os så stolte. Jacob: Tak, mor og far. Mens de omfavner hinanden, føler Jacob en følelse af varme og tryghed fra sine forældres kærlighed og opmuntring. Jacob fører sine forældre gennem paladsets store sale, peger på forskellige historiske artefakter og deler historier om rigets rige historie. Da de når frem til den kongelige festsal, tager Emma imod dem med et varmt smil. Emma: Velkommen tilbage, jeg håber at i nød turen. Olivia: Ja, det var meget godt. Gavin: Ja. Pludselig kommer dronning Melissa, kong Liam og deres datter prinsesse Vanessa ind til dem.
YOU ARE READING
Arving Til Tronen
Non-FictionEn helt normal teenager får chancen for at blive den nye arving.